11 Haziran 2014 Çarşamba

Tagged Under:

Dekorasyon / Kendin Yap Duvar Rafı

By: Unknown On: 17:55
  • paylaş

  • Dekorasyonla ilgili projelere bayılıyorum özellikle böyle pratik ve kendi başımıza yapabileceğimiz fikirler olunca daha çok ilgimi çekiyor.

    Everydayme sitesinde rastladığım bu rafı çok sevdim sizinle paylaşmak istedim yazı ve görsellerle olduğu gibi paylaşıyorum Sevgiler...




    Sıradan bir rafı boyayarak son derece şık ve zarif, Fransız tarzı bir masaya dönüştürmeye ne dersiniz? 

    Malzemeler
    • Vidalı çıkma duvar rafları
    • Tepegöz projektör
    • A4-asetat
    • İnce uçlu markör
    • Boya
    • Suluboya fırçası
    • Parça örtüler
    • Su terazisi
    • Maskeleme bandı
    • Yumuşak uçlu kalem
    Adım 1Deseni asetatın üzerine çizin. Ardından, tepegöz projektörle duvara yansıtın ve görüntüyü gerçek boyutuna ayarlayın. Not: Masa üstü, rafınızın uzunluğunda olmalıdır. Görüntüdeki desenin düz olduğundan emin olabilmek için su terazisi kullanın.
    İPUCU: Tepegöz projeksiyon cihazını kütüphane, konferans salonları ya da elektronik alet satan mağazalardan kiralayabilirsiniz.  
    dıy-raf-

    Adım 2Deseni yumuşak uçlu kaleminizle duvara çizin. Tepegözü kapatın ve desenin tamamını çizip çizmediğinizi kontrol edin.
    İPUCU: Çıkma rafı koyacağınız yeri maskeleme bandıyla işaretleyin. Bu bant sayesinde, aynı zamanda düz bir çizgi çizebileceksiniz.
    Adım 3Boyamaya başlayın. Örtüyü yere serin ve tüm ana hatları ince fırçayla boyayarak geçin. İçleri kalın fırçayla boyayarak doldurun. Taşan kısımlar olduğunda, fazla boyayı temizleyebilmek için yanınızda nemli bir bez bulundurun.
    duvar-rafı-yap
    Adım 4Şimdi ilk katın üzerine iki kat daha boya sürün. Böylece renk sabitlenecektir. Artık kurumaya bırakabilirsiniz.
     
    beyaz-raf-kendin-yap
    Adım 5Rafa delikler açın yerine vidalayın.


    Tüm görseller ve yazı http://www.everydayme.com.tr/ sitesinden alıntıdır.



    0 评论:

    Yorum Gönder