16 Nisan 2014 Çarşamba

Tagged Under:

İçeriden ve dışarıdan ama hepsi bizim ev'den ...

By: Unknown On: 19:36
  • paylaş

  • Patchwork yapmaya devam...
    Bu ara boyamalara ,çarpı işine ve örgüye ara verdim.
    Akrabalar,çocuklar evlerine döndü,biz yine eşim ve kızlarla başbaşa kaldık evde...

    Araya soğukluk girmeden çalışma odama girdim yine ve el işlerime kaldığım yerden devam ediyorum.


    Yıllar içinde satın alınan,aileden kalan  ve eş-dosttan armağan olarak gelen kahve fincanlarım artık eve sığamaz oldular. Yanlarına bir de teneke kutular eklendi ,bakalım nereye kadar...


    Evde beni gölgem gibi izleyen bir kedim var. Yaşlandıkça o bağımsızlığına düşkün serseri halleri azaldı. Gün boyu evdeysem beni izliyor,yok değilsem bir köşede uyukluyor ,ben kapıdan girer girmez beni karşılamaya esneye esneye gelişinden anlıyorum bunu :)

    Not: basamaktaki hasır sepet Tagaddi'nindir ve orada kalmasını tercih ediyor :)



    Bahçe bahara hazır,ah bir de yeteri kadar yağış olsa ! Nisan ayı da böyle geçerse mayıs için hiç umut yok demektir. İzmir baharda en bol yağışı nisan ayında alır çünkü...

    Kimyon büyüyor ama çok yavaş. Nazlı mı nazlı bir çocuk . Çok kolay hastalanıveriyor ve mama konusunda çok seçici ... Neyse ki çok neşeli ve kendisiyle barışık bir kedi  ...


    Şubatta diktiğim glayörlerden henüz ses yok . Havaların ısınmasını bekliyorlar besbelli ki...

    Kısaca tamamlanan herhangibir iş yok bu aralar bende. Bir ses vereyim dedim de ...
    Bolca konuk ağırlama,yemek yapma,gezme ve gezdirme işten sayılmaz değil mi?

    Kalın sağlıcakla!




    http://evimiseviyorum-colette.blogspot.com/2014/04/iceriden-ve-dsardan-ama-hepsi-bizim.html

    0 评论:

    Yorum Gönder