30 Haziran 2014 Pazartesi

Tagged Under:

ŞEFFAF ÇANTA VE AYAKKABI TRENDİ

By: Unknown On: 16:43
  • paylaş
  • geçen sene başlayan ve bu yıl da gitgide her yerde görmeye başladığımız şeffaf ayakkabı ve şeffaf çanta modelleri benim de oldukça dikkatimi çekiyor.

    henüz almak kısmet olmadı ama yakın zamanda ben de alışveriş listeme koyabilirim:)




    şeffaf çanta pek kullanışlı olmasa da görsel olarak oldukça şık durduğu kesin:)




    içerisine sadece şık bir cüzdan ve cep telefonu koyabileceğiniz şeffaf çanta modellerine ıvır zıvır eşyalarınızı koymaya kalkışmayın kızlar:)





    gördüğümde oldukça şık buluyorum ama bu şeffaf ayakkabı modelleri bende nasıl durur bilemiyorum:)






    hem renkli hem de şeffaf ayakkabılar sezonun trendi ve pek çok markada bu tarz modelleri bulabilmeniz mümkün...




    yukarıdaki şeffaf çanta tam benlik. buna bayıldım :)


    hem retro hem de trend bir şeffaf çanta için chanel' in bu modeli oldukça iddialı.








    ve bu posttaki favori şeffaf ayakkabı modelim de yukarıdaki bershka oldu efendim:)





    hem spor hem de gece davetlerinde kullanılabilecek olan bu modelleri gördüğünüz yerde alın ve hiiç kaçırmayın derim:)

    görüşmek üzere:)
    ***






    0 评论:

    Yorum Gönder