5 Haziran 2014 Perşembe

Tagged Under:

Mumluk:)

By: Unknown On: 16:21
  • paylaş
  • Klasik, bildiğin toprak saksı arıyorum. Yokkk yok yok, hiç bir yerde yok:( Hep plastik, kötü kötü saksılar sarmış dört bir yanı:((( Her şey artık o kadar sunî ve yapay ki, ne yediğimiz, içtiğimiz doğal, ne de kullandığımız eşyalar. Kaldı ki ilişkiler bile bi garip.


    Aman ne diyecektim, konuyu daha başında dağıttım:) Aslında diyeceğim çok da bir şey yok.


    "Güveç yoğurt kaselerini atmayın, gün olur işe yarar" diyecektim alt tarafı.



    Mesela, kenarına ufak bir stencil, içine bildiğin plaj kumu, 3-5 tealight ve deniz kabukları ile süslenmiş bir mumluk yapılabilir.



    Yaz akşamları da bahçelerde, teraslarda, balkonlarda veya benim gibi evin içinde kullanıp, hoş bir ambiyans yakalayabilirsiniz:)))







    0 评论:

    Yorum Gönder