17 Haziran 2014 Salı

Tagged Under:

I'm a Aztec Girl! // Nail Art

By: Unknown On: 20:17
  • paylaş
  •  Aztek desenlerinin arasında feci kaybolmuş durumdayım.Ruhumdaki Kızılderiliyi seviyorum :)


    Bu sefer sadece çizgiler ve Flormar Jelly Look serisinin turkuaz ojesini kullandım. Flormar'ın bu serisini gerçekten çok beğendim, yakın zamanda gidip tüm renklerini alacağım.Ojeler hakkında daha önceşurada detaylı bir yazı yazmıştım,  yüzden burada ojenin özelliklerinde bahsetmeyeceğim.


    Tam da yaza uygun bu ojeyle hangi deseni yapsam diye düşünüyordum, bu basit aztek figürü ortaya çıktı.Önce beyaz ojeyi baz olarak uyguladım. Daha sonra turkuaz ojeyi tırnağımın ortasına dikey olarak uyguladım.Ojenin fırçası geniş ve yatık olduğu -flat fırça- için fırça kalınlığında mavi bir alan elde etmiş oldum.Son olarak ince fırçayla siyah çizgileri yaptım. Yakın zamanda daha komplike bir aztek figür çalışacağım ama bu basit çalışma yeni başlayanlar için güzel bir örnek olacaktır.




    Kısa zamanda zahmetsizce yapabileceğiniz bu çalışmayı sevmişsinizdir umarım.Bu arada hala denemediyseniz bi Jelly Look oje alıp kullanın,ojeye bakış açınız değişecek :)

    Sevgiler..




    Kaynak:http://goncaninguncesi.blogspot.com/2014/06/im-aztec-girl-nail-art.html


    Ünlü Bloglar `dan gor...

    0 评论:

    Yorum Gönder