10 Haziran 2014 Salı

Tagged Under:

Frutta Naturali ve Bi Mutfak Brunch Etkinlikleri

By: Unknown On: 05:38
  • paylaş

  • Bu hafta sonu,oldukça yoğun geçti benim için:))
    Önce cumartesi günü Bi Mutfak Olcay bey ve Bi Çikolata Özlem hanımın ev sahipliğinde Nar Kitchen'da düzenlenen blogger kahvaltısına katıldım.





    Güzel ve lezzetli bir kahvaltının,ardından fotoğraf çekimi ve çekiliş bölümüne gelindi..
    Bu tür toplantılarda fotoğraf çekimi oldukça keyifli oluyor:))


    Ben,Ceylan,Leyla,Emel,Funda,Füsun ve Pınar hanım..


    Kahvaltının ardından keyif kahvemizi de unutmadık:))



    Canım arkadaşım Leyla ve kızı Ceylan..Ceylan,çok güzel pastalar ve kurabiyeler yapıyor..


    Cumartesi günü aynı zamanda sevgili Özlem'in doğum günüymüş.Onun doğum günü kutlamasının ardından mekandan ayrılıp,ikinci etkinliğimizin adresi olan Avcılar'a doğru yola çıktık..



    1997 yılında çiğ köfte markası olarak kurulan,Elazığlı Çiğ köfteci Ahmet Usta markasının da bulunduğu Arslanlar Gıda,katkı maddesiz sağlıklı dondurma Frutta Naturali markası ile yoluna devam ediyor..
    Önce firmanın lezzetli çiğ köftelerinin tadına baktık:))


    Çiğ köftelerin ardından,dondurma tadım aşamasına gelindi..


    Dondurma tadım aşamasına geçmeden önce kendimizi fotoğrafladık:))


    Kızlar sizi seviyorummm:))


    Lezzetli çiğ köfteleri tadanların keyfi yerinde:))


    Dondurmalar tek tek geldi,her birinin tadını ayrı ayrı alabilmemiz için..


    Karadutla limonun aşkı:))
    Dondurmalar ve sorbelerin her biri ayrı ayrı çok lezzetliydi....Meyvelerin kendi lezzeti ve kokusunu birebir hisetiğimiz dondurma ve sorbelerin içinde,özellikle benim favorim,tahinli cevizli dondurma,parça çikolatalı dondurma bir de karamelli dondurma ..
    Avcılar ve Bakırköy de bulunursanız, mutlaka tadın derim ben..
    Firma yetkililerine,gösterdikleri misafirperverlik ve güler yüzleri bir de lezzetli ürünleri için teşekkür ederim..

    Bir sonraki etkinlikte görüşmek üzere..



    Ünlü Bloglar:http://unlubloglar.com/read.aspx?id=74044

    0 评论:

    Yorum Gönder