15 Haziran 2014 Pazar

Tagged Under:

ASA ÖRTÜSÜ DİKİMİ

By: Unknown On: 11:38
  • paylaş
  •     Bu güneşli pazar gününden herkese merhaba diyorum. Bir türlü güneşle aram düzelelemeyen  ben bu yazı da evde geçireceğim sanırım. Öyleyse bol bol sizlerleyim. 




        Kaç gündür diktiğim masa örtüsünü anlatacağım ama  resimleri düzenleyemedim. Yüklediğim fotoğraflar kararıyor. Kararıyor ifadesi doğru  mu olur bilmiyorum ama koyulaşıyor desem dahyerinde olcak. Birkaç yöntem denedim ama kalıcı çözümler getirmedi. Bilginiz var mı bu konuda?


       Sürekli evimizde gözüme takılan içime sinmeyen şeyler oluyor. Anne bunu böyle yapalım,şunu şöyle yapalım diyorum. Annem de napacağım öteki dünyaya mı götürceğim diyor. Belki de haklı.


       Eskimeye yüz tutmuş mor renkte plastik masa örtüsünü atabildim sonunda. Yerine duck kumaştan çiçek desenli bir masa örtüsü diktim. Ne kadar iyi durmasa da resimler, normalde çok da iyi görünüyor. 

      Öncelikle masa ölçünüzden 20-30 cm daha uzun boyutlarda kumaşınızı kesip, kenarlarında kıvırarak dikerseniz çok basitçe bir masa örtüsü sahibi olabilirsiniz. Yani tekniği,farklı bir yöntemi yok.



        Leke tutmayan kumaş özellüğinde olsa da ben masa ebatlarında sert,saydam plastik bir masa örtüsü aldım üzerine. Oldukça canlı gösterdi ve kolayca silinebiliyor. Sürekli yıkama derdinden kurtulduk :)

       Son olarak burada düzenlediğim çekilişe şuan katılım o kadar az ki ben de instagramdan da devam ettirmeye karar verdim.İnstagramın pembekreasyon. Mutlu günler diliyorum. Babalar gününüz kutlu olsun.


     



    0 评论:

    Yorum Gönder