29 Mayıs 2014 Perşembe

Tagged Under:

Biraz Huzur, Biraz Hüzün.

By: Unknown On: 06:19
  • paylaş
  • Bu postun aslında bir ev dekor postu olması gerekiyordu. Ama biraz huzur biraz da hüzün dolu satırlar geçiyor içimden. Bazen insan beklemediği anda hayatı değişir, değişime karşı koymak istese de koyamaz. Ben de hayatımdaki değişimi direnmeden kabullendiğim bir süreçteyim. İnsan mutluyken sahip olduğu şeyi bırakamıyor ama bazen bırakabilmek de gerekiyor. Yine, yeni bir sürece giriyor hayatım. 



    Geçtiğimiz hafta 30 yaşına bastım. İnsanın ilk gençlik çağlarında hiç ulaşmayacağını sandığı, yaşlılığında dönüp bakınca ise kendisini çok çok genç gördüğü bu yaş benim için bir dönüm noktası. Hayatta istediğim ve istemediğim şeyleri daha net bir şekilde belirlediğim ve buna göre yaşamaya karar verdiğim bir yaş.


    Zaman en güzel eleği aslında hayatımızın, gitmesi gereken her şey zaman içerisinde kendiliğinden gidiyor. Su akıyor, yolunu buluyor. Kolay olmuyor elbet, acı da çekebiliyor insan, üzülebiliyor ama size gereken değer verilmiyorsa, akıp gitmenize izin veriliyorsa avuçlardan o zaman size de akıp gitmek kalıyor…


    Ne olursa olsun yaşananlar için şükran doluyum.





    Şimdi bu narlar kadar renkli, çiçekler kadar taze  ve mutluluk dolu yeni bir yaş olsun mu bana? :)



    0 评论:

    Yorum Gönder