2 Mayıs 2014 Cuma

Tagged Under:

Bahar sen ne güzelsin:)))

By: Unknown On: 11:52
  • paylaş

  • Eskisi kadar düzenli ve sık post yazamıyorum nedense. Çoğu zaman gelen güzel yorumlara ve sorulan sorulara da cevap veremiyorum, ne olur kusuruma bakmayın. Saatler, günler, haftalar, aylar o kadar çabuk geçiyor ki, ben artık kesinlikle yetişemiyorum bu hayata:) 



    Bu arada bahar geldi:))) En sevdiğim ayları yaşıyoruz. Çiçekler renk renk, doğa yemyeşil. Pardon "doğa yemyeşil" mi dedim ben? tabii doğayı görebilenler için öyledir muhakkak, biz şehirliler için beton ve inşaat her yer:((



    Olsun yine de bahar bahardır. Çevremizde olmasa da evde çiçeklerle biraz da olsa avunabiliriz bence:)))


    Hem böylece boyadığım ve üzerine peçete transferi yaptığım galvaniz saksılarımı kullanma fırsatı da buluyorum:)






    Biliyorum çok fazla fotoğraf oldu, ama az daha dayanın bitmek üzere:)



     Aaaa bir de bu galvanizim vardı:)) Sanırım 2-3 sene olmuştur yapalı:)))




    Ve bitti:)) Hem post bitti, hem de tatille bölünen bir hafta daha bitti. 
    Mayıs geldi hoş geldi:) Herkese mutlu hafta sonları:))))




    http://lolipu.blogspot.com/2014/05/bahar-sen-ne-guzelsin.html

    0 评论:

    Yorum Gönder