21 Nisan 2014 Pazartesi

Tagged Under:

Working Mom(to be)

By: Unknown On: 15:56
  • paylaş
  • Ben onlardan biri olmasam da; 'calisan anne' nin ne demek oldugunu bilecek kadar ornek var etrafimda.. Isin duygusal zorluklarina hic girmeden bizim konumuz olan 'kiyafetler'den bahsedelim :) Hamileligin son haftalarina kadar calisan her kadin; is hayatindaki giyim cizgisini hamileyken devam ettirmekte zorlanmistir.. Ben belli kurallarin disina cikilmamasi gereken bir yerde calisiyor olsam muhtemelen cok zorlanirdim! CharisMom urunleriyle kombin yaparken, is yerindeki formal sikligi devam ettirebilecek urunlerin cesitliligi gozume carpti ve bir tane de benim tarzimin disinda kombin yapmak istedim. Hamileyen de is sikligindan odun vermek istemeyen tum anne adaylarinin bu urunleri incelemesini tavsiye ederim! Herkese mutlu haftalar diliyorum..


    Pantolon&Bluz ve Ceket CHARISMOM
    Canta MICHAEL KORS
    Ayakkabi ZARA




    http://iconicmouse.blogspot.com/2014/04/working-momto-be.html

    0 评论:

    Yorum Gönder