22 Nisan 2014 Salı

Tagged Under:

Tildalarım...

By: Unknown On: 08:38
  • paylaş


  • Merhabalar,
    Ben de bir tuhaflık mı bilmiyorum.Şöyle yarım saat hiç bir iş yapmadan öylece duramıyorum.Mutlaka bir işim oluyor,işim olmasa da bir iş buluveriyorum kendime.Okuldan gelince zaten kafam 6 saat dersin sonunda kazan gibi oluyor.Yemek iş aş çocuğu okuldan al vs. derken saat  5 oluyor.


    İnstagram desen bir umman resmen,Çok harika hesaplar galeriler var,Ama artık şunu  aldım çek ,bunu giydim çek,bunu yedim çek..hesaplarından gına geldi.Ben de takipçi olduğum sayfaları arık yavaş yavaş eliyorum ki,hesabımı açtığımda hep beni mutlu eden kişileri görebileyim.


    Yalnız benim anlamadığım bu hırs nedir kardeşim?Çevreden duyuyorum o beni takipten çıkarmış,niye çıkarmış,yok şu beni engellemiş,niye engellemiş..Ya hu hepsi boş hepsi geçici değil mi?Engellendiysen emin ol çok sıkı takip de ediliyorsundur.Takipten çıkarıldıysan  o kişini ilgisini çekmiyorsundur...Vs vs..
    Biz de burada çok kelam edip aynı boşluğa düşmeyelim...



    Ne diyorduk efendim,günler hamd olsun yoğun geçiyor.Satışlarımın çoğunu instagram hesabımdan yapıyorum.Hesap açalı çok da uzun süre olmadı..7-8 ay kadar oldu sanırım.
    Daha çok meslek grupları ve uykucu model beğeniliyor.

    Özelikle doktor  ve avukat modeli çok beğenildi sanırım,kaç tane çalıştım hatırlamıyorum.
    Mühendis,bankacı ve diğer mesleklerden çalışmalar yaptım.


    Canım sıkılınca biraz farklılık olsun diye kapı süsleri hazırladım...












    Saat baya geç olmuş.Yarın oğlumun 23 Nisan için hazırladığı gösterisi var.Programı 22 Nisan da yani yarın sunacaklar.Ayrıca açılışta da arkadaşları ile şiir okuyacak tosun paşam.
    Şiir de pek bir cici

    Belki adımız küçük,
    Ama amacımız büyük.
    Çalıştık,çabaladık,
    Ter döküp hazırlandık...

    Muhabbetle kalın...  :)





    http://butikrabia.blogspot.com/2014/04/tildalarm.html

    0 评论:

    Yorum Gönder