29 Nisan 2014 Salı

Tagged Under:

The Movies and TV Series I have Watched Recently

By: Unknown On: 10:15
  • paylaş
  • Frozen - Animasyon hep sevmem derim ama kırk yılda bir izleyince de bayılırım. İnternette çok popüler ve bende o kadar çok gördüm ki izleyeyim dedim. Şarkılar çok güzel, hatta itiraf etmeliyim ki evde temizlik yaparken playlist olarak açıyorum bazen :D
    Trance - Bu filmi bana bir arkadaşım tavsiye etmişti. Güzel film, yarım yarım izledim. Vincet Cassel'i  severim zaten. Ama bana Kore filmi H ile çağrışım yaptırdı ama sadece bir noktada tüm filmle alakalı bu yüzden çok şaşırmadım doğrusu finaline.
    My Mad Fat Diary - Bu dizinin giflerini çok tumblr'da görüyordum bende izleyeyim dedim. Güzel eğlenceli bir gençlik dizisi. Şişman kız, yakışıklı oğlan teması çok hayali gibi görünse de bunun yanında görünüşün yüzünden dışlanmak ve bunalım da çok güzel işlenmiş, çok dramatik bir ortam yaratmadan.
    A Game of Thrones - Ben zaten kraliyet dizilerini seviyorum tabi bazıları da bana çok sıkıcı geliyor mesela Tudors'u bir türlü izleyemedim bir kaç bölümünü bile. Ama bu diziyi bu kadar çok kişinin beğenmesi pek tesadüf olamaz herhalde. Bazı bölümlerinde sıkıldım itiraf etmem gerekiyor ama bu üst üste çok bölüm izlediğimden de kaynaklı sanırım.
    Breaking Bad - Bu dizinin 3. sezonunun sonlarına doğru kaldı baya da oldu bırakalı. Bir ara devam edeceğim ama ne zaman tam olarak bilemiyorum. Buna da tavsiye üzerine başladım ama çok çok beğendim diyemem. Kötü dizi değil ama benim çok fazla ilgimi çekmedi.
    Hannibal - Buna da tavsiye üzerine başladım. İkinci sezonun sonunda kaldım. Üçüncü sezon başladı ama bir türlü tamamlayamadığımdan devam edemiyorum. Bilmiyorum bunun devamını izlermiyim. Belki bir ara izleyecek bir şey bulamazsam bakarım.
    Teen Wolf - Bunu da Tumblr'da görmüştüm. İlk sezondayım çok çok beğendim diyemem henüz ama lise dizisi olduğundan biraz daha izlemeyi düşünüyorum ileriye doğru hoşuma giderse devam ederim.
    Vampire Diaries - Yıllar öncede biraz izleyip bırakmıştım. Hep ilk sezondan sonrası güzel diyorlar ama ben baya izledim hala çok güzel diyemem. Uzun bir ara verdim ama artık duruma göre izler miyim emin değilim.
    How I Met Your Mother - Yıllarca o kadar popüler olmasına rağmen izlemedim. Geçenlerde bir izleyeyim dedim ama araya başka diziler girdi. Bir ara belki yine izlemeye dönerim.
    Shameless - Henüz bir bölüm izledim ama devam edebilirim. Fena görünmüyor.
    Hana Yori Dango - Sırf anime izlemiş olmak için izledim. Dizilerden farklı tarafları da vardı ve fena değildi.
    Death Note - Tavsiye üzerine başladım. Güzel bir anime ama arada sıkıldığım da oluyordu uzun bir ara verdim ama tamamlamak istiyorum.
    Gentleman's Dignity - Orta yaşlı adamların hayatlarının komik taraflarıyla anlatıldığı bir diziydi. Benim hoşuma gitti. Oldukça eğlenceliydi.
    Heiars - Dizi biteli çok oldu ama ben bir türlü yazamadım. Dizi biraz hayal kırıklığına uğrattı beni ama. Kim Woo Bin'in karakteri diziyi izlenilesi kılan bir taraftı benim için. Tabi sonu istediğim gibi bitmeyeceği çok belliydi.
    Reply 1994 - Eğlenceli bir dizi ama sonlarında biraz tahmin edilenin dışına çıkılmalı bence.
    Queen in Hyun's Man - Ne çok beğendiğim ne de beğenmediğim bir dizi oldu. Ama sonunu beğenmedim.
    I Love Lee Tae Ri - Bu diziyi nasıl izlemeye başladım hiç bir fikrim yok ama yarım bıraktım.
    Man Came From Stars - Bunu Daisy'de oynayan kız olduğu için merak etmiştim. Popüler bir diziydi de ama bir nokta da bıraktım nedense. Kötü değil ama bu tür diziler izlediğimden sıkıldım sanırım.
    Marry Him If You Dare - Bunu haftalık takip ediyordum. Fena değil ama bir noktada sonu çok belli diye bıraktım sanırım.
    Medical Top Team - Buna daha önce hiç mekal kore dizisi izlemediğimden başlamıştım ama bir kaç bölüm sonra bıraktım.
    Zaten artık Kore dizileri hoşuma gitmiyor.
    Aslında güzel diziler var ama sanırım artık benim pek sabrım yok bir diziden başka bir diziye çok fazla geçiyorum bu yüzden güzel dizileri çok çabuk bırakıyorum. Sanırım birazda dizilere ilgimi kaybettim. Şöyle bir baktığımda bıraktığım çok dizi var ve beğenmedim dediğim aslında güzel diziler.




    http://sofyagunlukleri.blogspot.com/2014/04/the-movies-and-tv-series-i-have-watched.html

    0 评论:

    Yorum Gönder