29 Nisan 2014 Salı

Tagged Under:

Flower power - Cocobolinho for Marjin #1

By: Unknown On: 09:54
  • paylaş

  • Mutlu bir haftaya merhaba! Yine çok yoğun geçen iş temposu arasında, hafta sonundan kalan eğlenceli bir kombin ile sizlerleyim. Benim için hafta sonu rahatlık ve huzur demek. Uzun yürüyüşlere çıkmak, bir sahil kasabasını gezmek, şehirden kaçmak... Böyle zamanlarda elim hep spor ayakkabılarıma gider, resimlerde gördüğünüz gibi. Tabanı dolgulu hafif yüksek spor ayakkabılar geçen yazdan beri karşıma çıkıyordu, bu sezon istediğim gibi olanı Marjin'de buldum ve nihayet ben de giyebildim. Göründüğünden çok hafif ve 1.78 cm olan ben bile biraz daha uzun olmaya hayır diyemediğimden, bu yaz oldukça benimle olacaklar gibi görünüyor!!! Umarım resimleri beğenirsiniz, çok sevgiler!
    Hi babes! Weekend is over, but I've already missed it. These photos were taken on last saturday, just before leaving the chaotic city to a peaceful seaside. I mostly prefer basic and easy outfit to spend weekend. I hope you'll like this look, millions of kisses!

    Hype me on Lookbook!

    Trechcoat/Trençkot: Mango, old (similar here)
    Top/Bluz: Sheinside (here)
    Leggins/Tayt: Zara (similar here)
    Bag: DKNY (similar here)
    Sneakers/Spor ayakkabı: Marjin (here)
    Watch/Saat: Upwatch (here)
     Chain bracelet/Zincir bileklik: Juicy Couture (here)
    Affirmation/Yazılı bileklik: BCBGeneration (here)
    Sunnies/Güneş gözlüğü: zeroUV (here)

    Love,
    Cocobolinho




    http://styleglaze.blogspot.com/2014/04/flower-power-cocobolinho-for-marjin-1.html

    0 评论:

    Yorum Gönder