21 Nisan 2014 Pazartesi

Tagged Under:

SALON

By: Unknown On: 16:08
  • paylaş
  • Uzun bir hazırlıktan sonra nihayet salonun yeni haliyle karşınızdayım .Size  adım adım neler yaptığımızı  neleri boyayıp neleri yaptırmaya karar verdiğimizi  önceden anlatmıştım. Mobilyaları istediğim renkte  boyadığım  için onlardan yana içim rahattı ama döşenecekler ve masa takımı konusunda biraz  tedirgindim ,yaptırdığımız kapitoneler döşemeliklerde güzel görünecekmiydi, boyalar benim boyadıklarımla uyumlu olacakmıydı, hep bir soru işaretiydi ama sağolsun ustalarımız çok temiz iş çıkardılar , beklediğimden  daha iyi bir sonuçla karşılaştım , çok güzel oldu , bu arada seçmiş olduğum duvar renği, mobilyaların  daha  ön plana çıkmasını sağladı, onunda   görüntüde etkili olduğunu düşünüyorum , perdeler, çerçeve köşesi yine görüntüyü etkileyen önemli ayrıntılardan ,birde  maliyet açısından da   mobilyaların bir çoğuna kendi elimiz değdiğinden daha az bir bütçeyle bu işin içinden çıkmış olduk o konuda da içimiz rahat sadece halılarımız içimize sinmedi o da şimdilik kusur kalsın  kısaca emeğimize yorulmamıza değdi gibi geliyor biz sonuçtan memnun kaldık  bilmiyorum siz neler  düşünüyorsunuz umarım sizin de beklediğinize değmiştir ,sevgilerimle. 

























    http://meltem1975.blogspot.com/2014/04/salon.html

    0 评论:

    Yorum Gönder