21 Nisan 2014 Pazartesi

Tagged Under:

NOTD: Bloody

By: Unknown On: 19:43
  • paylaş
  • Yeni bir haftaya merhaba ^.^


    Hem dizi / filmlerde hem de kitaplarda önceliği korku ve cinayet işlerine veren biri olarak böyle bir manikür yapmasam olur muydu? Elbette olmazdı :)
    Tabi çok çetrefilli değil, gayet basit ve işlevsel bir manikür yine...

    1# China Glaze Poinsettia, sevdiğim kırmızılardan. Zeminde 2 kat uyguladım.

    2# Alix Avien, çatlayan ojelerin ilk üyelerinden :) Ne yazık ki numarası yok. Etiket atmak hiç huyum değildir ama belki de no yazmıyordu, bilemedim. Aldığımdan beri ilk defa kullandım. Çatlayan ojeler, bir çok örneğini almış olmama rağmen bende pek tutan bir furya olmadı. Zaten buradakinden daha yaratıcı bir şekilde de kullanamazdım sanırım. Poinsettia üzerine tek kat uyguladım.

    3# İnce bantları gönlümce yapıştırıp Sally Hansen Black Out'u tek kat sürdüm. Bantları çıkardım ve...



    Ortaya böyle cinayetlerdeki kan sıçramasını temsilen bir şey çıktı :D
    (Kitap özlemi beni psikopat yaptı sevgili okuyucu, yadırgama e mi)


    Favori kitabımla da uyumlu oldu. Pek sevdim ^.^
    Kitabın yorumu için tık tık


    Pastel ve neon renklerle daha masum versiyonları da yapılabilir tabi ^.^
    Sevgiler





    http://www.kontesce.com/2014/04/notd-bloody.html

    0 评论:

    Yorum Gönder