21 Nisan 2014 Pazartesi

Tagged Under:

Mutlu haftalar

By: Unknown On: 19:36
  • paylaş
  • Herkese iyi haftalar...



                             Mavi sepet,keşke bu kadar uçuk fiyatlı olmasaydın...



    Boyner'in bu yazki teması''sepetler''galiba.


    Güzel örgü örebilseydim eğer bu mavi sepeti alır,içine tığlarımı ve yünlerimi doldururdum.



                             Dokusu kilimi andıran amerikan servisleri çok sevdim.


    Dekupaj tekniğini düz bir bardak ya da kavanoza uygulayarak böyle mumluklar yapabiiliriz.


                             Bu yaz vaktim olursa bu aynadan yapmayı planlıyorum.


    Anlaşılan o ki,bu yaz sandalye ve tabureler çizme giymiş edasında olacaklar :)Gördüklerimi kısa notlarla paylaştım.İçimden bir his bu hafta güzel geçecek diyor.Sevgilerimle.






    http://hatirlikahve.blogspot.com/2014/04/mutlu-haftalar.html

    0 评论:

    Yorum Gönder