25 Nisan 2014 Cuma

Tagged Under:

Missha Sheer Fluid Blusher / Likit Allık {#04 - Vivid Coral}

By: Unknown On: 10:48
  • paylaş
  •  Şurada bahsettiğim Missha - Skin79 turunda satın aldığım ürünlerden birisi Missha markasına ait bu likit allık idi. Kendisi benim ilk likit allığım  Aldığım günden beri severek kullanıyorum.
     Likit allıkları uygulaması zor olsa da, allık kategorisinde kuru cilde en uygun olan ve ciltte en doğal duran allık tipi. Yağlı ciltlerde daha fazla yağlanmaya, sivilceye neden olabileceği ve kalıcılığının az olması gibi nedenlerle bu tip cilde sahip kişilere pek önerilmiyor.
     Benim yanaklarımda kuruluk olduğu için tereddüt etmeden alıverdim bu ürünü 

     The Style Sheer Fluid blusher serisinde 4 renk bulunuyor. Bugün benim sizlere bahsedeceğim renk ise 04 numaralı Vivid Coral. Diğer renklere buradanburadan ve buradan bakabilirsiniz 
     Ürünün isminde coral geçer de ben beğenmez miyim, görür görmez üzerine atladım 

     Ürün metal bir kapak ve içerisinde ürünü görebileceğiniz şeffaf plastik bir ambalaj ile sunuluyor. Şeffaf oluşu ile içerisinde ürünün ne kadar kaldığını da rahatlıkla görebiliyorsunuz. Ürün 10 ml, fotoğrafta gördüğünüz şekli de kutudan çıkmış yani hiç kullanılmamış hali. Ml'si biraz az, bitirebilme olasılığınız yüksek. Benim gibi kozmetik delileri için güzel bir özellik bu aslında 

     Ürünün kapağını açtığınızda karşınıza pompası çıkıyor. Tek bir pompada gelen ürün, çoğu pompalı üründe olduğu gibi, fazla geliyor bana. Yarım pompada gelen ürün her 2 yanağıma da yeterli oluyor.
     Ben uygulamayı parmaklarım ile yapıyorum. Pompadan aldığım ürünü her iki orta parmağıma eşit şekilde alıp önce yanaklarıma 3-4 nokta halinde dokundurup sonrasında dağıtıyorum. Ürünü dağıtması çok rahat. Yanaklara eşit olarak dağıtamazsanız, hemen sabitlenmeyen yapısı ile size fondöten fırçası ile düzeltme imkanı da veriyor. Ürünün bir kısmını emip, pigmentasyonunu azaltacağından fırça ile uygulamayı tercih etmiyorum fakat bu şekilde de cilde rahatça uygulanıyor.
     Yanaklara ilk uygulandığında fazlaymış gibi geliyor fakat 1 dk sonra ciltle uyum sağlayıp değişik bir şekilde doğallaşıyor, o sert hatlar yumuşuyor. Rengi hafiflediği için esmer tenlilerde üzerinden ikinci katı geçmek gerekebilir.

     Renk olarak gerçek bir coral diyebilirim. Ben fotoğraflarda gerçek rengini pek yansıtamadım maalesef, siz rengi fotoğraflardakinden biraz daha pembemsi düşünün.
     Pigmentasyon olarak gayet beğendiğim bir ürün oldu. Misal yukarıdaki fotoğrafta görülen miktar benim her 2 yanağıma da yetiyor.
     İçerisinde minik minik, yakından bakılmadıkça yanakta belli olmayan altın rengi ışıltılar bulunuyor.
     Tek başına nasıldır bilemiyorum, denemedim ama baz/fondöten üzerine uygulandığında gözeneklere dolmuyor ve gözeneklerin görünürlüğünü de azaltmıyor.
     Gün boyu ilk sürüldüğü gibi kalmasa da, biraz silinse de günü kurtarıcı bir kalıcılığı var.
     Paraben içermiyor. 
     İçeriğinde parfüm bulunuyor. Hoş, rahatsız etmeyen bir kokusu var.

     Kabında ve swatchlarda coral/mercan rengi olarak dursa da, yanakta daha pembemsi bir renge dönüşüyor. Tabi bu benim cildimin pembe alt tonlu olmasıyla de alakalı olabilir.
    Kapatıcı sürülmemiş, mor gözaltlarımı görmezden geliniz :(

     Benim sevdiğim bir ürün oldu, ilk likit allık deneyimimi de bu ürünle yaşamış oldum ☺ Şeftali tonlu olanını da alabilirim.

     Fiyatı 27 tl ve ürün 10 ml.




    http://www.dortdortlukblog.com/2014/04/missha-sheer-fluid-blusher-likit-allk.html

    0 评论:

    Yorum Gönder