16 Nisan 2014 Çarşamba

Tagged Under:

Manik...

By: Unknown On: 19:27
  • paylaş
  • Twitter&Instagram: @kuzununannesi

    Ceket - Blazer : Buradan - Click Here
    Ne güzel değil mi her yeri renkli görmek , 
    önceden bu kadar renkli giyinince acaba manik mi bu kişi diye düşünülürdü:)
    Ben hayatımın her evresinde renkli idim o ayrı :) 
    Manik değildim canım :))

    Renkli giyince herkes ayyyy ne çılgınsın derdi :) 
    Pembe babetlerim , yeşil ceketlerim :))) Zor bulurdum renkleri..
    Şuan moda ya herkes renkli , 
    keşke herkesin ruhu da renkli olsa :)))

    Kaldırımlar bile renkli artık , merdivenler , sokaklar 
    enerji vermiyor mu peki? 

    Siyasi bakmıyorum kaldırımların renklerine , 
    bayılıyorum ,  her yerde olsa diye içimden geçiriyorum .

    Renklerin enerjisini de çok seviyorum.
    Belki de yaz , bu yüzden güzel bize..

    Sıcacık , rengarenk...
    Gri bulutlardan eser yok gök yüzünde , her yer mavi , masmavi...

    Ruhunuzun renkli olacağı  enerji dolu günler diliyorum....

    SEVGİLER...

    Ceket - Blazer : Buradan - Click Here









    Pufffffffffff diye gitsin üzerinizden tüm sıkıntılarınız...

    Ceket - Blazer : Buradan - Click Here
    Skinny ; Zara ( ben yırrtım-  eski sezon :)) )
    Bluz / Blouse ; Mango
    Saat / Watch : Guess
    Çanta/Bag: Koton


    Fotoğraflar /
    Photos by Aylin'den



    http://www.kelebegingozunden.com/2014/04/manik.html

    0 评论:

    Yorum Gönder