12 Nisan 2014 Cumartesi

Tagged Under:

ilaç niyetine

By: Unknown On: 15:21
  • paylaş
  • kedilievintarzı


    eh,mecburen bazı ilaçları kullanma yaşım geldi,
    çok düzenli olmasa bile
     kalsiyum takviyesi yapıyorum.
    bu da o'nun şişesi


    cam boyası ve ponpon ile 3 kat beyaz yaptım,


    kuruyunca,
    yine cam boyası ile çeşitli renklerde 
    kafama göre takıldım
    :)




    şişenin ağzını kınnap ile süsledim,


    içini de papatyalarla


    çakır'ın içine girmediği bir eylem olabilir mi?



    kınnap'ın ucuna kırmızı boncuklar takıp düşmeyecek şekilde düğüm attım,
    şimdi can arkadaşıma hediye olacak:)


    aslında pazartesi için hazırlamıştım bu yazıyı,
    dayanamıcam,
    arkadaşım da görsün diye yayınlamaya karar verdim:)


    yeniden musmutlu haftasonu
    çok sevgiler



    not:
    bu boyaları daha önce hiç kullanmadım,eminönü'ne gittiğimde meraktan almıştım:)
    boyamaya başladığımda internetim olmadığı ve uzunca bi süre gelmediği için işin inceliklerini bilmeden işleme başlamış oldum.


    boya kutusunun üzerinde fırınlama yöntemi anlatılıyor,yada 21 gün sonra kendiliğinden sabitleniyormuş.

    0 评论:

    Yorum Gönder