26 Nisan 2014 Cumartesi

Tagged Under:

Favori Takılarım &. ♡ ✔

By: Unknown On: 16:32
  • paylaş
  • Herkese merhaba !

    Favori kozmetik ürünleri oluyor da favori takılar neden olmasın ?

    Günlük hayatımda severek taktığım,ağırlıklı olarak elimin hep yöneldiği takılarımı  size göstermek istiyorum.
    Takı takmayı seviyorum ama hep unutuyorum ya da üşeniyorum diyebilirim,hadi samimi olalım :D

    Acelem olunca,unuttuğumda ya da hiç takmak istemediğim zamanlar dışında,
    sürekli olarak kullandığım hatta dışarıda takmasam bile yanımdan ayırmadığım favori takılarım 
    az ve öz olarak bu güzelliklerden oluşuyor ♡




    Günlük setim böyle kızlar :)
    Bakalım neler var ;







    Bu tarz yazılı kolyeler ve yüzükler artık aldı başını gidiyor.

    Aşkla aldığım bu Happy minik olan,günlük kullanıma uygun.

    Bir de Cool yazılı olanı almıştım o da büyük ve parlak siyah 

    renkteydi.

    Ama bir kere bile takamadan kırıldı :(




    Sürekli taktığım bu zarif bileklik ise,
    dünyalar güzeli Nazlimu'nun blog satışında aldığım rimellerin içinde bana hediye olarak gelmişti ♡
    Sürekli takıyorum ♡



    Küpe konusunda çok seçiciyim.Öyle klasik ve normal şeyler ilgimi çekmiyor.
    Farklı,herkeste olmayan,takmaya cesaret isteyen küpeler hep dikkatimi çekiyor :D
    Halka küpe olmadan olmaz ama o istisna.
    Siyah üçgen küpelere gördüğüm an aşık oldum ve hemen aldım.
    Günlük hayatımda siyah rengini ve kombinini sık kullandığım için elimden düşmez ♡
    Alttaki pembe anahtarlık ve mor kilit çifti beğenilmeyecek gibi değil ♡
    Özellikle saçlarımı at kuyruğu yapınca güzel duruyor :)




    Paşalar paşalar siz olmadan dışarı çıkamıyorum ya ♡
    Baykuş olan nasıl ama ? Mükemmel :D
    Sol anahtarı ise işaret parmağıma çok güzel oluyor ♡
    Nazarlık yüzüğü olmadan olmaz :)
    Sonsuzluk işaretli yüzük de işaret ya da yüzük parmağıma sürekli taktıklarımdan :)
    Kalpli ve Love yazılı yüzük de annemden hediye,
    çok zevklidir şapşiii ♡
    Sol alttaki benim oluşturduğum set ise,
    olmazsa olmazlarım ♡
    Bazen hepsini bir arada 4'lü şekilde takıyorum bazen de ayrı ayrı kullanıyorum :)



    Benim minilerim güzellerim böyle kızlar :)
    Umarım beğenmişsinizdir ♡

    *Sevgiler*



    http://yaseminjess.blogspot.com/2014/04/favori-taklarm.html

    0 评论:

    Yorum Gönder