16 Nisan 2014 Çarşamba

Tagged Under:

ÇİÇEK BAHÇESİ :)

By: Unknown On: 19:24
  • paylaş




  • NAZAR DUASI
    بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا""


    وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُ



    Geçtiğimiz haftalardan , sevdiklerimizle birlikte ettiğimiz bi kahvaltı sofrası..


    Masa / Bank / Tabure / Çiçeklik / Halı / Koltuk / Çiçek Sulama Kabı : İkea
    Perde : Bauhaus





    pembeli / çiçekli bir sofra kurdum her zamanki gibi :)





    Amerikan servislerim genelde 2 adet olduğu ve pek 2 kişilik sofra kurmadığım için çok sık kullanamıyordum.. Artık onları yan yana runner gibi kullanıyorum.. çokta güzel oluyor..





    Sofra örtülerimi , runnerlarımı vs. ınstagram'da paylaşıyorum genelde bana gönderildiklerinde.. buradan takip edebilirsiniz : http://instagram.com/catikatiilkay#





    peçetelerimden yola çıkarak sofranın çiçek bahçesi oldu :)





    yine ınstagram'da sıcağına sıcağına paylaştığım fotoğraflardan biri :)






    Veee detaylarla veda ediyorum :)






    Herkese Öpücükler !


    Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :
    Çatı Katı Instagram
    Çatı Katı Facebook Sayfası
    Çatı Katı Twitter
    Çatı Katı Youtube






    http://babyh23.blogspot.com/2014/04/cicek-bahcesi.html

    0 评论:

    Yorum Gönder