21 Nisan 2014 Pazartesi

Tagged Under:

Butik Rabia'nın Bahar Karşılaması

By: Unknown On: 07:21
  • paylaş

  • Yaz geldi çiçekler açtı ,arılar hep çalıştı...
    Diye tatlı tatlı söylerdik ya küçükken!Büyüdük bizde yine aynı durum değişmedi.Havalar ısındı,günler uzadı nihayet..Her zaman derim;karı kışı sevmem,hep sıcak olsun  hem güneş olsun aydınlık olsun!
    Butik Rabia baharı harika bir workshopla karşıladı.Tatlı mı tatlı hanımlarla tanıştı,hemhal oldu.


    Ayşegül Hanım,telefon edip de,hadi artık bir workshop daha yapmayacak mıyız deyince,ben de tabiki hay hay dedim.Nihayet dün Tilda Angel workshopumuzu gerçekleştirdik.


    Malumunuz hafta içi çalıştığım için,kit hazırlıkları vs cuma günü gece 3 e kadar sürdü.Bana hem iş,hem annelik,hem evin sorumluluğu,tildalar,siparişler,tv programı ve bu tarz etkinliklere nasıl yetişiyorsun diye soranlar sanırım şimdi size bir cevap vermiş oluyorum.
    AZ UYKU
    ve
    BOŞ İŞLER
    ile uğraşmamak!
    Tevekkül edip,çalışıp,gerisini bize her şeyimizi bahşedene sığınmak..


    Neyse,cumartesi sabah kursiyerler gelmeden atölye Woodhouse'a  gidip,tilda kitlerimi masaya seriverdim. :)


    Ve kursiyerlerimin gelmesi ile hummalı bir çalışma da başlamış oldu.


    Tilda modeleri içinde  en narin en nazik olan modellerden biri olan bu modeli çalıştık.Öğretmenlik mesleğimde olduğu gibi,tercihleri sunup,kursiyerlerimi renk tercihi konusunda serbest bıraktım.


    Kendi zevklerine göre,bebeklerine elbise diktiler,giyindirdiler...





    Bazı noktalar hassas ve özeldir.Yavaş yavaş,sakin sakin yapılmalı dediğimiz anlardan bir kare.. :)
    Bahar Hanım ve Binnur Hanım dikkatle çalışıyorlar...


    Fatma Hanım,hem anne hem çalışan hem de  kokulu taş yapmakta epey usta bir kursiyerim..
    Sevgiler Fatma Hanım...



    İşte çıtır kızlar toplandı bile..



    Bu nar kokulu,mis kokulu kokulu taş ise Fatma Hanım'ın ve Bahar Hanım'ın  hediyesi...

    Bizden bu kadar deyip gitmiyorum hemen bir yayın daha hazırlıyorum sizler için..
    Ama illaki muhabbetle diyorum. :)




    http://butikrabia.blogspot.com/2014/04/butik-rabiann-bahar-karslamas.html

    0 评论:

    Yorum Gönder