11 Nisan 2014 Cuma

Tagged Under: ,

// Bourjoıs Healthy Mix Fondation //

By: Unknown On: 17:51
  • paylaş
  •  
     
    Merhabalar :)))
    Sonunda kavuştuk.. Evet yazabiliyor olmak benim için büyük mutluluk.. Bu mutluluğa da güzel bir föndöteni anlatmakla taçlandıralım..
     
    Yaklaşık 5-6 aydır kullanıyorum.. Şişe halindeki paketini ve kolayca ürün alabildiğim pompasını çok seviyorum.. Fazla ürün almak gibi bir sıkıntısı yok.. Bendeki rengi 52.. Kendisini Watsons'dan almıştım tabi hala satılıyor mu bundan emin değilim..
     
    
     
    Tatlı bir kokusu var çok ama çok hafif.. Beni hiç rahatsız etmiyor bu durum.. Amam eminim kokulara duyarlı olanlar mutlaka vardır.. Almadan buna da bakmak gerek elbet..
     
    
     
    Rengi tenimle çok uyumlu ve bu gerçekten her fondötende bulunmayan bir özellik.. Yapısı hafif yani cilde uygulandığında herhangi bir ağırlık hissi yaratmadığını uzun süreli kullanmam sonucu rahatlıkla söyleyebilirim..
     
    Kapatıcılığı orta seviyeden biraz daha altında çünkü çok belirgin izleri, cilt kusurlarını belli edebiliyor..
     
    Kış boyunca cildimde sorunsuzca kaldı bir bozulma görmedim.. Ama yaz sıcaklarında ne olur kullanmadan yorumlamak istemem :)
     
     Herhangi bir alerji yapmadı.. Ki fondötenin de bu özelliğinden dolayı çok ürkütücü geldiğini düşünüyorum genel olarak..
    
     
    Cilde aydınlık ve canlı bir görünüm veriyor.. Ve ben bu özelliğinden dolayı pudraya ihtiyaç duymadan kullandım.. Çünkü yüzümü  disko topuna çevirmiyor.. Malum karma ciltliyim ve aşırı parlak görüntüden hiç haz etmiyorum.. Tabi komple mat olsun da istemem ikisiin arası olmalı..
     
    Ben de Healthy Mix'le bunu yakalıyorum.. Severek kullandım ve kullanacağım.. Bittiğinde nerden nasıl bulup alacağım benim için de merak konusu :) Benim için tek negatif yönü ileri de bulamama sıkıntısı çekmek.. Çünkü her fondöteni kullanabilen biri değilim..
     
    Aranız da bu ürünü kullanan veya daha önce kullanmış olan var mı :)
    Mutlu Günler Herkese...

    0 评论:

    Yorum Gönder