11 Nisan 2014 Cuma

Tagged Under:

Beauty Joint Alısverisi

By: Unknown On: 17:51
  • paylaş

  • Allaaammm sana geliyorummmm ... fotoğrafın renklerin güzelliği.... Bahar geliyor canlanalım kızlar.....

    Gerçi hava kapalı ve benim migrenim tuttu ama olsun....olsun....

    Efenim bu bir Beauty Joint alışverişi, bilmeyenler için Beauty joint Amerika menşeili bir site, ve kozmetik yasaği dolayısı ile hele şu aralar ürün almak tehlikeli, ben genelde aklımda çok fazla ürün olsa da alışverişlerimi ufak meblağlarda tutuyorum ki çok dikkat çekmesin.

    Kargo fiyatı epey artmış durumda, zaten aldığınız ürün sayısına ve ağırlığına göre de değişiyor. Yani her zaman dediğim gibi bu alışverişi yaparken gelmeyecek diye kalbinize koyun gelirse partileriz.

    Aldıklarımın tek tek detaylı yazısı gelecek, bunlar Milani nin likit rujları ...

    ve altta BH Cosmetictis Allık ikilisi...


    Gördüğünüz gibi çoğu Milani, bu aralar taktım bu markaya, Bu transparan lip linerı çok merak ederek aldım , özellikle koyu renk rujların akıp bulaşmaması için bir baz aynı zamanda, en kısa zaman da deneyeceğim.


    Ve büyük aşk yaşadığım yeni çıkmış olan allık, tek kelime ile muhteşemler... o kadar diyim yani....

    Bu toplu resimler günümüzü renklendirsin, yakında detaylı yazılar blogda.

    Sevgiler
    BUKET

    0 评论:

    Yorum Gönder