18 Nisan 2014 Cuma

Tagged Under:

Barcelona gezisi ya da gezemiyişi

By: Unknown On: 17:12
  • paylaş
  •   
      Eveeet Can'ın 3.yurtdışı tatilini yazmak istedim,ibret-i alem için.Rezalettiiii rezalet,sabah 4 buçukta kalktık yola çıkmak için 5 buçukta havaalanında olmak için,cano normalde 5 buçukta uyanır etkilenmedi tabi tüm gün ama akşam da uykusu kaçtı uyku saatinde uyuyamadı 10 buçuk gibi yattı,tüm gün gezdik yanımızda puset yoktu,çok yoruldu ve ertesi gün ateşler içinde bir çocuk vardı elimizde,bol kusmuklu bir güne uyandık.
         
      Gitmeden yanımıza ateş düşürücüler ve antibiyotik almıştık zaten,Canın ateşi bir çıkmaz gece boyu ateşliydi ama sabah arttı ilaca başladık,dr umuzu aradık görmüyorum antibiyotiğe başlayın dedi,başladık ertesi güne iyiydi ama bu seferde Canın hastalandığını asla söylemediğim kocam stresten hastalandı diyorum ya bizde yürek yok böyle bir aileyiz,Dali müzesine gittik,harikaydı ama tabi ki biz çok çok az 2 salonu anca gezdik çocuğum durmadan ağlıyordu kocam hastaydı:)
      Dönüş yolu da ayrı feciydi Thy de ilk checkin yapanlardandık turla gittik biz,3ümüzü ayrı koltuklara verdiler,rehber ayarlarız filan dedi ki ben orada çıngar çıkartıcaktım tuttular,uçağa bindik yer yok ayrı oturun dediler ispanyol amirlerini çağırıp bende uçağı kaldırtmıyacağımı söyledim,bizim türkler,turdakiler asla yer vermediler 3 japon genç kız yer verdi allah raZı olsun üstelik kendileri benim halime acıyıp dediler.Böyle bir tatildi Nihat artık Canla ipsalayı geçmiyeceği konusunda ısrarcı,bende aynı fikirdeyim,umarım siin başınıza gelmesin bunlar,umarım bizim Roma tatili tadında olsun tüm tatilleriniz,ama biz korkak bir aileyiz bizi aşıyor gurbet ellerde hastalık daha Cano ilkokula gidene kadar tövbe,size iyi gezmeler.


      Bu arada Barcelonayı ben beğenmedim heralde yaşadıklarımızdan,yani Berlini bile beğenmiş bir insanım ben.Tarihi çok yeni şehir gaudi üzerine kurulu ama diyorum ya çok gezmedim ben.
     





    http://ozgesizolmaz.blogspot.com/2014/03/barcelona-gezisi-ya-da-gezemiyisi.html

    0 评论:

    Yorum Gönder