18 Nisan 2014 Cuma

Tagged Under:

2.EL FİLM FESTİVALİ - INSTAGRAMALL ATÖLYESİ

By: Unknown On: 14:33
  • paylaş
  • Sanırım bu yazıyı biraz geç yazdım.
    8 Mart günü 2.El film Festivali kapsamında instagramall atölyesi açıldı.
    Beğendiğim fotoğrafçılardan Dilan Bozyel'inde atölyede olacağını öğrenince katılmak istedim.

    Atölyenin tanımı gelin kendilerinden okuyalım ;
    Instagramall atölyesi, bu yıl ilk  kez 2.El Film Festivali etkinleri arasında yer alan bir fotoğraf atölyesi. Günümüzün en yaygın sosyal medya araçlarından ve fotoğraf uygulamalarından olan instagram kullanılarak düzenlenen atölyede, katılımcıların instagram kullanarak  20 adet fotoğraflar çekmeleri ve çektikleri fotoğrafları 
    #ikincielfestivali #ankamall #instagramalletiketleri ile instagram hesaplarına yüklemeleri istendi. 

    Atölye eğitmeni Dilan Bozyel'in seçtiği iki fotoğraf ve en çok beğeni alan bir fotoğraf, La Sardina Black ile ödüllendirildi.

    Atölye sonunda tüm katılımcıların kendilerinin seçtiği fotoğraflar ise, Mayıs Ayı içerisinde ANKAmall'de sergilenecek.

    Atölye farklı illerde ve zamanlarda düzenlemeye devam edecek.

    Ben de en çok beğeni alanlardan biri oldum ve hediyeyi kazandım.














    Benim için en önemli olay Dilan Bozyel ile tanışmaktı :)




    http://www.ssdesignbutik.com/2014/04/2el-film-festivali-instagramall-atolyesi.html

    0 评论:

    Yorum Gönder