8 Temmuz 2014 Salı

Tagged Under:

Son Zamanlarda Neler Yaptım - 1

By: Unknown On: 05:33
  • paylaş



  • Herkese Merhabalar
    Son zamanlar da neler yapmışım. sizlerle paylaşmak istedim. 
    özellikle aksesuar detaylarımı paylaşmayı seviyorum.

    Üst fotoğrafta yargıcı oxford ayakkabımın üzerine küpe olarak aldığım daha sonra broş yaptığım dudak detaylarını koydum. Ben bu detayı çok sevdim. sizce de güzel olamamış mı?


    Bebek şenliğinden aldığım el yapımı olan bu horozlu broşumu çok seviyorum. 


    Çantam da neler neler var. hatta birkaç şeyi daha koymayı unutmuşum. her zaman büyük ve kullanışlı çantalar favorim. içine herşeyimi koyabiliyorum.


    Pembe ve siyah oxford ayakkabımla klaket çantamın uyumunu çok sevdim. 
    Fil figürünü çok severim. hatta uğur getirdiğine de inanılır. 
    Fil broş: Twist
    Bluz: Koton



    Pantolon: HM
    ayakkabı: HM
    Çanta: Romwe


    Alışveriş merkezine gittiğimde giydiğim iki kombin. 

    Gömlek: Vintage
    Pantolon: H&M
    Ayakkabı: Yargıcı
    Çanta: Vintage
    Broş: Bir dilim limon



    Gömlek: Pull and bear
    Çanta: Twist
    Ayakkabı: h&m



    Nostaljik olan herşeye ilgim var. Bu broşumun yeri ben de ayrıdır.
    Broş: I am 





    Bileklik takmaya bayılıyorum. bileklik ve broş takmadan dışarı çıkmıyorum.


    Şeffaf Çanta: galata


    Sonunda telefonuma çikolata şeklinde bir kap bulabildim. 




    Blogda yeme içme tarzı şeyler pek paylaşmasam da yukarıdaki 2 fotoğrafı detaylar için paylaşmak istedim.



    Simli tergan oxford ayakkabımı giymeye kıyamıyorum. 




    Capacity  Sephora dan birkaç şey aldım.

    umarım paylaşımlarımı beğenmişsinizdir.
    sevgiyle kalın:)

    Aşağıdaki sosyal medya hesaplarımdan beni takip edebilirsiniz.






    0 评论:

    Yorum Gönder