6 Temmuz 2014 Pazar

Tagged Under:

PERDE MODELİNİ NASIL İSTERSİN???

By: Unknown On: 04:37
  • paylaş
  •  Perdelerini degistirmek isteyenler, perdelerinden sıkılanlar ya da yeni eve taşınacak olanlar bu post sizler için!

    Bizim kültürümüzde perde modelleri standarttır. Pileli ve kornişe takılan tarzda.  Son zamanlarda çıktı stor ve zebra tarzı modeller. Ben yine de pek sevemedim nedense onları.  Kullanımı temizliği zor geliyor bana. 

    Neyse sizde benim gibi biraz farklı modeller arıyorsanız, işte sizin icin seçtiklerime bir göz atalım ;)

     
    Hoşuma giden modellerden ilki bu güzel fiyonklu model oldu. Bende bir önce ki mutfağımda bu tarz bir fon kullanmıştım.  Bu model en çok mutfağa yakışıyor. 


    Yine fon olarak kullanacağız çokta maliyet gerektirmeyen cici bir model.


    Bir perde 3 farklı kullanım.  Dilediğini seç! 


    Renkler, model, desenler bir harika! 
    Bayıldım ! 
    İşte benim tarzım...


    Hiç aklınıza gelir mi böyle bir model?
    Bence çok farklı bildiğimiz giysi askısının farklı bir kullanım alanı. 
    Gayet başarılı...



    Doğal ışıktan daha fazla yararlanmak için yarım perde modeli. 


    Bu modeli kendiniz yapmanız mümkün!  
    Gayet basit..
    Artık kumaşları değerlendirip, pile aralarına düğüm atılarak kolaylıkla yapılabilir...


    Farklı bir model daha. Kullanımı zor gibi geldi ben tercih etmezdim açıkçası.  Ama tabi ki tercih sizin ;)


    Heyyy! Bu perde çok tatlı :) Ben en çok çocuk odasına yakışır diye düşünüyorum. 
    Daha renkli bir kumaş tercih edilirse çok tatlı olur. Hatta uç kısımları çıkarılabilir olursa akşam olduğunda indirilir ve gece normal perde olarak kullanılabilir;) Sizce de güzel değil mi???


    Perde de neymiş hiç uğraşamam!  Yıkaması ütülemesi asması ayrı dert ! Amaan canım :))
    Eminim perdesiz ev olur mu hiç der gibisiniz şuan:) Şaka şaka ben öyle düşünmüyorum elbette.  Ama hani belki diyenler vardır diye bu model düşünülmüş:) Tamam perde olmasın ama öyle boş boş da olmaz elbette! Dekoratif boyama yapanların kullandığı ve hobi marketlerde satılan stencil dantel desenler var. Iste bu desenleri camlarınıza uygulayabilirsiniz.  Tabi bizim çarpık sehirlesmede dip dibe inşa edilen evlerde bunları kullanmak imkansız... Ben zaten yazlığa yaparsınız diye örnek verdim :)))


    Eger küçük bir camınız varsa örneğin banyo , wc ya da mutfak; öyle gidip perde diktirmeye gerek yok. Çözüm çok basit!  Elinizin altında güzel bir desende sofra bezi ya da kurulama bezi (camınızı kapatacak ölçülerde) varsa uç kısmından eşit aralıklarla delikler açıp kurdelaya geçiriyoruz. Perde sopamıza bir güzel bağlayıp fiyonk yapıyoruz. Iste perdemiz hazır bile!


    Yok ben daha farklı birseyler arıyorum derseniz işte bunlarda sizin için.
    Seç beğen al :)

    Bu arada bu yayınımı taaa İzmirlerden yapıyorum. Bu sene izmirde hava pek bir güzel biraz rüzgarlı ama olsun boğucu sıcaklara tercih ederim. Uzun bir süre buradayız. Beni instagram da takip etmeyi unutmayın  olur mu çünkü en cok oralarda geziyorum; )

    Herkese bol tatilli bir yaz diliyorum. 
    Sevgiler...





    0 评论:

    Yorum Gönder