2 Temmuz 2014 Çarşamba

Tagged Under:

Mim

By: Unknown On: 07:46
  • paylaş
  •           

       Çok sevgili dikişsever arkadaşım, meslektaşım ve Milli Eğitim Bakanlığı'nın en hamarat öğretmenlerinden olan sevgili İlknur beni mimlemiş idi.Blog ile çok ilgilenemediğim için geciken bir yazı oldu.Soruları elimden geldiğince cevapladım;



    1) En çok sevdiğiniz yönünüz nedir? 

    Pozitif , pratik ve inaçlı olmam


    2)Sen hic yagmur altinda agladin mi? 

    Hayır :)


    3)Diyelim ki sana 3 dilek hakki tanindi ama sadece insanlari degistirebileceksin. Neleri, kimleri ya da hangi ozellikleri degistirirdin? 

    Kıskançlıktan ve samimiyetsizlikten nefret ederim , böyle olan herkesi değiştirmek isterdim.

    4)Sen hic yaz yagmurunda denize girdin mi? 

    Çok küçükken girmiştim :)


    5)Yasadigin en gulunc durum nedir? 

    Öğretmen olduğum için devamlı hitap etmek zorundayım, bazen çok tuhaf dil sürçmeleri ile komik durumlar yaşıyorum:)


    6)Kendine unluler dunyasindan bir es ya da sevgili secseydin hangisini secerdin?

    Hım, bilmiyorum, seçmezdim ya da :)

    7)Hayatin bir film olsa hangi aktris oynasin isterdin? 

    Arzum Onan


    8)Sen hic halka acik bir alanda kimseyi umursamadan agladin mi? 

    Hayır , çoğunlukla kontrollüyüm :)

    9)Superman mi Batman mi? 

    Superman

    10)Cocukken hepimiz bir nesneyi ya da bir olayi baska bir sey zannederdik. Senin oyle ilginc dusuncelerin oldu mu? 

    Çok küçük yaşlarda iken radyo bana çok ilginç gelirdi, nasıl olurda içine insan sığardı :)

    11)Hayatin anlami nedir? 

    Hayata tesadüfen gelmedik, imtahan büyük !  





    Ben de bu mim topunu dikişsever olan diğer iki arkadaşıma atıyorum;










    0 评论:

    Yorum Gönder