8 Temmuz 2014 Salı

Tagged Under:

Kuş Banyosu

By: Unknown On: 05:27
  • paylaş
  • foto



    Geçtiğimiz yıllarda Samanpazarı'nda  gezerken bir kuş suluğu görmüştüm. Taştan yapılmış. Durup hayran hayran bakmıştım, sonra da eve dönünce neden almadım, neden sormadım fiyatını diye pişman olmuştum. Hala duruyor mu acaba yerinde ? 
    Şimdi de bahçeye bir kuş banyosu hayali içindeyim. Bakalım gerçekleşecek mi bu hayalim. İnternette gördüğüm her banyoya zevkle bakıyorum. Bakın nasıl güzelleri var, sizlere de göstereyim.

    foto
    foto
    foto
    foto
    Bunları almamız mümkün olmadığına göre, kendimiz yapsak nasıl olur derseniz, onlarda böyle olurmuş .

    foto ve yapılışı
    Yada böyle yapabiliriz. Biraz eğimli koymak gerekiyor. Toprak saksı satan yerlerden temin edilebilir herhalde. Bizim bahçede kuşların yıkanacağı bir sürü yer olmasına rağmen yine de gözüm bu kuş banyolarında nedense.

    foto




    Kaynak:http://fusunt.blogspot.com/2014/07/kus-banyosu.html


    Ünlü Bloglar `dan gor...

    0 评论:

    Yorum Gönder