3 Temmuz 2014 Perşembe

Tagged Under:

China Glaze Off-Shore Koleksiyonu

By: Unknown On: 17:48
  • paylaş
  • Herkese merhaba! Öncelikle hayırlı Ramazanlar.
    Yaz sıcaklığının günden güne kendini hissettirdiği şu günlerde artık China Glaze'in de yaz neonlarından ilham alarak çıkardığı yaz koleksiyonunu paylaşma vakti geldi! Koleksiyonda her zamanki gibi 12 tane adet birbirinden farklı renk ve yapıda oje buluyor. Bazıları mat,bazıları parlak. Ama genel olarak renkler tam anlamıyla ''yaz rengi''. 
    Koleksiyonun rengarenk üyelerini daha detaylı inceleyelim şimdi;


    Ojelerin hepsini ikişer kat sürdüm ve kendi parlaklığını/yapısını görmeniz için top coat kullanmadım. Kuruma hızları her zamanki CG kalitesinde. Açık renk ve genelde yarı mat olan renklerde kalıcılık çok iyi olmasa da çoğu 2-3 gün tırnakta kalıyor. Hepsi opak. Çok renkli ve neonumsu olmaları altına beyaz baz oje sürmeyi gerektirmiyor. 
    1 kat bile yeterli çoğu,ama ben 2 ince kat sürdüm hepsini.
















    Benim favorilerim '' Be More Pacific + Float On + Dune Our Thing + X-Ta-Sea ''
    Sizin de favori renklerinizi öğrenmek isterim! :)


    Artık CG ojeler seçili Gratis mağazalarında da satılıyor. Bilginiz olsun.
    Herkese iyi tatiller,renkli günler!:)






    0 评论:

    Yorum Gönder