8 Haziran 2014 Pazar

Tagged Under:

Yaz Dantellerle Daha da Güzel

By: Unknown On: 04:49
  • paylaş
  • Ben ev dekorasyonunda dantele şiddetle HAYIR , moda da ise şiddetle EVET diyenlerdenim , niye mi?
    Danteller kıyafetler de ve kıyafet aksesuarlarında ne kadar romantik ve yumuşacık duruyorlar ama aynı etkiyi ev ortamında  sağlamaktan çok uzaklar , tabii bu benim için böyle. Böyle düşündüğüm için sandıktaki dantellerim yapayalnız , sevgisiz , ilgisiz yıllarca beklemesinler diye dönüştürmeye , kıyafetlerime katarak kullanılır hale getirmeye çalışıyorum ama sonuç tam bir trajedi. Elde örülen danteller sanırım iplik seçimi sebebiyle asla mağazadan satın aldıklarım gibi durmuyorlar.Mesela benim dantellerden bir etek yaratma projem vardı , sonucu görünce dantelden nefret ettim :)
    Oysaki aşağıdaki modellere bir göz gezdirin nasılda yumuşak dokulu , romantik ve çekiciler. Saç bandından çoraba kadar çok geniş bir skalada kullanılabilen danteller genelde de , detayda da harikalar yaratmışlar.







    0 评论:

    Yorum Gönder