16 Haziran 2014 Pazartesi

Tagged Under:

Renkli Makyaj Vol 1 ☀ ♡

By: Unknown On: 08:52
  • paylaş

  • Herkese merhaba :)

    Yaz artık geldi galiba ? Ne dersiniz :)
    Artık canlanma,cesur renkler kullanma zamanı.
    Hayatımıza enerji katan renkler,
    makyajımıza da güzellik katacak bence :)

    Ben de geçtiğimiz günlerde ufak ufak başladım renkli farlar kullanmaya.
    Her aşamada ayrıntılar daha da artıyor,
    bu da makyajımızı daha güzel gösteriyor tabi ki.

    Bendeniz Yasmin de,
    göz makyajımda far olarak mor-pembe ikilisini,
    göz kalemi olarak da simli yeşil kullandım.

    Ten makyajımı her zamanki sıralamasıyla yaptım ancak ufak bir değişiklik oldu.
    Makyaj öncesi nemlendirici yerine artık güneş kremleri kullanıyorum.
    Malum yaz geldi,cildimizi ekstra korumamız gerekiyor.

    Şimdi benim makyajıma bakalım ;


    Ten makyajımı tamamladıktan sonra,
    göz kapaklarıma baz uyguladım.
    Daha sonra uçuk bir pembe ile tonu yumuşattım.
    Bu pembeyi bütün göz kapağıma uyguladım çünkü,
    daha sonra sürdüğüm mor ile geçişlerin sağlanması gerekiyor :)
    Koyu bir mor ile ortaları kapattım
     ve 
    siyah & kalın bir eyeliner çektim.
    Göz içlerime simli bir yeşil göz kalemi uyguladım.
    Takma kirpikleri taktım ve 2 kat rimel ile göz makyajımı bitirdim :)





    Dudaklarımda nude renkler kullandım.
    Bu sefer nemlendirmeye daha fazla özen gösterdim.




    Bakalım makyajım nasıl olmuş :)



























    Umarım beğenmişsinizdir canlar :)
    Hepinize sevgiler *






    0 评论:

    Yorum Gönder