27 Haziran 2014 Cuma

Tagged Under:

Geri Döndüm - I'm Back and Happy Weekend Card

By: Unknown On: 19:18
  • paylaş


  • İnstagramda yazdım ama buralara hiç uğrayamadım epeydir.

    Yıllardır çalıştığım iş yeri taşındı geçtiğimiz haftasonu. Taşınmadan önceki hafta büyük bir ihale vardı ona hazırlandık, sonrasında da toparlanmaya başladık, orası bitti yeni yere geldik hafta başı ama bir görseniz her yer koli dolu… Yorgunluktan eve nasıl gittiğimi bilemedim.


    Yıllardır Beşiktaş’ta evden işe 10 dakikada yürürken şimdi sahilden harbiye dolmuşlarına biniyorum. Beni bir görseniz, avanak avni gibiyim, sanki yıllardır evden çıkmamış gibi etrafa şaşkın şaşkın bakıyorum. İşyerinin bulunduğu yer pek bir kozmopolit, ne ararsan var, dün pijamalı bir teyze gördüm markete giriyordu!!!
    Daha tam etrafı keşfedecek zaman bulamadım ama ümit vaadeden dükkanlar var! Tuafiyeci gördüm 2 -3 tane, sonra büyük bir kırtasiye ve kumaşçılar.. Gerçi çoğu toptancıdır onların ama olsun ben bi kendimi tanıtayım da ucundan falan verirler belki: )



    Tebdili mekanda ferahlık vardır derler, umarım vardır. Ben hayatımda topu topu 1 kez taşındım, bu konuda çok istikrarlıyım yani. O yüzden benim için çok büyük bir değişiklik bu…

    Neyse işte bu arada ne bloglara bakabildim, ne yorumlara cevaplar yazabildim, ne dikiş diktim ne de başka bir şey. Gerçi yaz dönemi de gelince iyice zorlaşıyor masa başında bir şeyler üretmek ama ben özledim bile. Şimdi bugün Cuma ya ve ben özledim ya adım gibi eminim ki neye saldıracağımı bilemediğimden hiç bir şey yapamadan geçiverecek bu haftasonu…

    Amannn sağlık olsun, yeter ki gönüller bir olsun, hafta sonunuz neşe dolsun…



    We moved to a new office last week and still,  everywhere is so messy... I had mentioned this on my instagram account. I am very tired and I could not visit your blogs and answer your any messages...

    My home and my old office was very close each other, now there is a bit distant but I liked it. Our new location is in a much more cosmopolitan environment and it is a great to see many different people...
    In the meantime, I missed a lot my blog, pinterest and my handmade...

    Fortunately today is Friday!!!


    I wish all of you have an amazing and joyful weekend...





    0 评论:

    Yorum Gönder