10 Haziran 2014 Salı

Tagged Under:

Evimizden kareler :) ♥

By: Unknown On: 05:25
  • paylaş
  • Günaydııın,
    Herkese güzel haftalar.. Yaz bugün gerçekten gelmiş olabilir :) Ben de yaz gibi içimi kıpır kıpır eden bi postla haftaya başlamak istedim :)  Bu sanırım yaptığım en anlamlı postlardan biri olacak:) Yeni haftaya yeni hayatımızın en önemli parçalarından olan yeni evimizle başlamak istedim :) Şu an bomboş bi ev olsa da benim zihnimde çoğu şey yerine yerleşti bile :) Mutfağımıza gidip geldiğimizde kullanmak için iki sandalye götürmüştük, ben bi de bu cici saksıyı götürüp koydum ki eve benzesin, samimi bi ortam olsun :) Tabii ki hemen fotoğrafladım bu köşeyi :) Evin diğer fotoğraflarını biraz aceleyle çekmişim, hatta gündüz gittiğimizde bu köşe hariç hiç fotoğraf çekmemişim. Fotoğraflar akşam saatlerinde çekildiği için biraz karanlık ve bazı açıları hiç çekmemişim, bu yüzden aralara ilandan ev sahibimizin çektiği fotoğraflardan da serpiştirdim :p

    O zamaaan evimize buyruunn :) ihihihih


    Evi 1 günde tuttuk ve ilk baktığımız evdi :) Herkes bu kadar hızlı olarak çok başarılı bi çıkardığımızı söylüyo :p Evin tam istediğimiz muhitte olması, içini çok sevmemiz, tarzını beğenmemiz, evi çok sıcak bulmamız çok etkili oldu :)

    Evin ilanına bakarken eve bayılmamı sağlayan en önemli şey mutfağıydı, renkleri, küçük olmaması.. bayıldım bayıldımm :) Mutfağım için her şeyi bambu aldığımı bilirsiniz :) İlk postum bile bununla ilgili, bakınız burada duruyor :p Bambu, beyaz ve metal kombinasyonu vardı hep aklımda mutfakla ilgili. Bu mutfakla da çoook güzel uydu :) Bu yüzden çook mutluyum :)









    Bu da mutfağımızın boş kısmı, tezgahın yanına buzdolabımız girecek, camın önüne de masamız geleceek :)



    İşte bu fotoğrafa bayılmıştım ^^


    Şimdi de salonumuza göz atalım :) Salonun sakin bir tarafa bakıyor olması, arkada ağaçlar yeşillikler olması bizi epey cezbetti :)









    Burası daa benim giyinme odam olacak olan büyük odamız , kıhkıhkh çok hainim :p


    Misafirlerimiz için küçük odamız :)



     Upuzuun koridorumuz :) Girişte karşıda mutfak sağ tarafta da salon var, diğer tüm odalar ve banyo koridorun diğer tarafında. Salonun kapısı olmamasını da çok sevmiştim, çok ferak ve modern bi hava katmış (yanlış anlaşılmasın açık mutfak diil, mutdağın kapısı var salonun yok :p) Koridordaki bu kapı da iyi olmuş kapattığınızda hoop diğer odalar kayboldu, salonunuzun da kapısı oldu :p 


    Yatak odasındaki bu dolaba da bayıldık :)







    Renklerini epey sevdiğim banyomuz :) Mavi ve kahve tonlarının kombinasyonu :) Marine teması yapamıycam pek uymuyor çünkü :( ama ben de bu temayı yaz geldiğinde salona uygulamaya karar verdim :p





    Bu da ebeveyn banyosu. 
    Banyoda mavi, kahverengi ve gri tonlarını severim, havlularımı bile hep bu tonlarda almışımdır. Onlara da buradan bakabilirsiniz. Bu iki banyo sevdiğim tüm renkleri sağladı bana bu yüzden de çok mutluyum :)




    Yeşil, pembe gibi aslında bayıldığım renkleri banyoda pek sevmem. Aslında ben evde her yerin rengarenk olmasını da pek sevmem. Buna şaşırmış olabilirsiniz, kabul , çünkü aldıklarım, sevdiklerim, bloğumun teması malum :) Ama konu ev olunca dingin evleri severim, hatta çoğu zaman ben galiba aslında kuzeyliyim diye kendimle alay da ederim :) Tabii ki renkleri de çoook seviyorum hele pastelleri :) Ama bunları genelde aksesuarlarda kullanmayı seviyorum :) Yani mutfağım beyaz olsun ben pembeler, yeşiller, maviler kullanabileyim gönlümce gibi düşünebilirsiniz :)  

    Salon ve yatak odamızı da toprak tonlarında dekore etmeyi düşünüyoruz. Girişi paspastan başlayarak biraz renkli yapmayı planlıyorum. Giyinme odamda mordan vazgeçtim çok baskın gelmeye başladı mor, o yüzden uçuk pembeler somonlar düşünüyorum şimdilik, yani biraz daha feminen bir oda yapmayı planlıyorum bakalım becerebilecek miyim :) 

    Bir de misafir odamız var oraya da beyaz bir kanepe ve kırmızı aksesuarlar düşünüyoruz. Aslında kırmızı hiç benim rengim değil ama sallanan kırmızı bi İkea koltuğumuz var bi de benim zamanında ne hikmetse aldığım kırmızı bi saatimiz :) Evet sırf bunlar için kırmızı aksesuarlı ama geneli beyaz bi oda planlıyorum :p Aslında biraz da kırmızıyı burada kullanmazsam bir daha hiç bi odamda kullanmam diye de düşünmüyor değilim :) 
    Şimdi böyle anlatınca ebeveyn banyosundaki kırmızılar beni biraz rahatsız etti aslında ama görmezden gelicem :p

    Şimdilik planlar böyleee bakalım ne olacak :)

    O zamaan apartmanımızla bu postu bitirelimm :)



    Ev döşeme işleri çok zevkli ve çok heyecanlıymış, şimdilik beyaz eşyalarımızı aldık sadece.. Bir sonraki post onlarla ilgili olabilir ;) 
    Yeni bi ev yeni bi hayat, umarım hepsi çok güzel olacak :) 
    Hepinize güzel dilekleriniz için teşekkürler :)

    Sevgiler..
    ♥♥♥





    0 评论:

    Yorum Gönder