10 Haziran 2014 Salı

Tagged Under:

Döner Sevenler Kimleerrr?..

By: Unknown On: 05:23
  • paylaş

  • Günaydınlar, güneşli bir Ankara sabahından size merhaba diyorum. Bakalım bu pırıl pırıl hava kaç saat dayanacak :) Bu arada küçük bir tavsiyem var, son zamanlarda homini gırtlak olduğumdan tavsiyem de yemek üzerine haliyle :) Eskiden et döneri pek yemezdim ama son yıllarda tavuk ürünleri hakkında yazılıp çizilenler, tavuğun daha çabuk bozulması gibi sebeplerden et döner yemeye başladım. Bir de kırmızı ete alışmam lazım artık yavaş yavaş. Ankara'da döner yediğimiz güzel yerler vardı zaten ama şimdi Bahçeli 7'de Duble Döner diye bir yer açıldı, o civardaki güzel dönercilerden biri bence burası. Çok lezzetli. Ben gobit ekmeğinin arasında seviyorum ve hiç bitmesin istiyorum yerken :)


    Bu da Serhancığımın soslu dürümü, o hiç benlik değil ama :)


    Şimdi bu açıdan bakınca benim ekmek ne büyük görünüyor ya? Ama valla o kadar abartılı bişey değildi, yoksa öyle miydi :))


    Ve dönerimizi beklerken biz ♥


    Yani bunu niye yazdım, oralarda sık bulunanlar zaten bilir, bilmeyeniniz varsa yolunuz düşerse, döner seviyorsanız mutlaka deneyin diye. Şimdilik hoşçakalınnnn ☺





    0 评论:

    Yorum Gönder