16 Haziran 2014 Pazartesi

Tagged Under:

Ankara-Konya-İstanbul Blog Yazarları Buluştukk...

By: Unknown On: 19:32
  • paylaş
  • Merhabalar,
    Çok güzel bir hafta diliyorum tüm sevgili arkadaşlarıma...
    Uzun bir süre yazamadım malum yeni eve taşınma telaşı....:))
    Ama elimi kolumu incitince ee bir de kızımın dün girdiği Üniversite sınavı da eklenince tekrar memlekete döndüm..
    Azıcık dinlenip yine iş başı yapacağım....

    Ama bu arada Mükemmel evet mükemmel bir etkinliğe katıldım..:))

    İki Güzel arkadaşım....

    http://pekbilmis.blogspot.com.tr/ ve http://derinksah.blogspot.com.tr/düzenlediği #sumakeupevent işbirliğiyle yapılan bloggerlar toplantısında Ankara Konya ve İstanbul bloggerları Ankara'da 7 on Heaven da buluştuk..

    Nasıl teşekkürler etsem inanın azdır bu güzel arkadaşlarıma.. Çünkü mükemmel bir tanışma ve kaynaşma partisi oldu.. Çok mutlu gittim ve çok daha mutlu döndüm...


    Öncelikle Derin ve Hilal arkadaşlarımız inanılmaz düzgün güzel organize etmişler...
    Mekan çok seçkin ve elitti..
    Very Cupcake ve Kuka Sweety bizlere inanılmaz güzel cupcakeler ve kurabiyeler hazırlamış... Mükemmeldi..
    Teşekkürler ediyorum....




    Benim güzeller güzeli iki arkadaşım... Hilal ve Derin bu mükemmel toplantıyı organize eden cici kızlar...


    Cici eğlenceli ve şık aksesuarlar ise Parti zımbırtılarından.. Teşekkürler ediyoruz....


    Bizleeer...












    Ve bizleri yalnız bırakmayan çok sevgili nazik sponsorlarımız..:))

    Schwarzkopf
    Essence
    Raen
    Watsons
    Cyrene
    Recete.com
    Otacı
    Nideno
    HC.Saç Bakım
    NOB Gerçek Kozmetik
    Makarna Lütfen
    Very Cupcake
    Kukasweety
    Parti Zımbırtıları

    Mükemmel bir gündü.. Mükemmel bir toplantıydı...
    Emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler ediyorum... Ve sonsuz selam ve sevgilerimi gönderiyorum....



    Kaynak:http://kediminhobidefteri.blogspot.com/2014/06/ankara-konya-istanbul-blog-yazarlar.html

    Ünlü Bloglar`dan gor...

    0 评论:

    Yorum Gönder