5 Haziran 2014 Perşembe

Tagged Under:

Açelya Akkoyun ile Pril Lansmanında Neler Yaptık :)

By: Unknown On: 16:36
  • paylaş
  • Merhabalaaar,
    Sonundaa Adana artık şenlendi,etkinlikler olmaya başladı.Adanalı bloggerlar olarak bu durumdan çok mutluyuz.Şehrimde yaşayan blogger arkadaşlarımı tanımak gerçekten çok güzel.Daha bi içinde hissettiriyor blogger dünyasının :)
    Geçen hafta cumartesi günü Medpartners Ekibi ile Pril Lansmanına davetliydik.Park Zirve Onbaşılar Kebapta yapılan etkinliğie tatlı mı tatlı şeker mi şeker insan Açelya Akkoyun geldi.
    Biliyorsunuz Pril in reklam yüzü Açelya Akkoyun.İlk oynadıgı reklamlardan birisi de Pril reklamıymış :)
    Çok güzel bir yemek eşliğinde Açelya Hanımla sohbet ettik.O kadar sıcak ve samimi ki daha da bi sevdim kendisini.Gamzeleri televizyonda göründüğünden çok daha tatlı bu arada :)


    Bu fotoğrafı çeken güzel insan ise Mürüvvet :) Çok sıcak çok samimi tanıştığımız günden itibaren yıldızlarımız barıştı bizim.
    Bloguna göz atmayı unutmayın :) @cingifilli


    Burda ise Adananın muhteşem manzarasını ve Hot mama yı görebilirsiniz :) Nasılda parlamış..

    Bol bol fotoğraf çektirdik lansmanda.Bu güzellikler ise sırayla 

    Mehlika ile yeni tanıştık.Çok düşünceli bi arkadaşımız kendisi.Açelya Hanım için bu güzel keçe çantayı yapmışbir günde hem de.ALYA yazıyor ve etrafında açelya çiçekleri var.Alya Açelya Akkoyun'un kızının adıymış bilmiyorudum :) Çok mutlu oldu Açelya Hanım...
    Mehlikanın blogu Mekilanın Gezegeni

    Yemeklerden bahsetmeme gerek yok tabi :)


    Cingifilli ile ben =)


    Bu Esmer güzeli kızımız ise Leman.Yeni tanışmamaıza rağmen hemen kaynaştık.


    Hepimiz sırayla Açelya Akkoyun ile fotoğraf çektirdik.Bizim için çok heyecanlıydı:) Açelya Akkyoun bana romantik kız dedi  hihihi ^_^




    Günün sonunda bulaşık yıkama yarışmasına katıldık.Tabiki Mürüvvetin becerikli elleri tabi ki galip geldi :)))))
    Mehlika çok güzel bi kare yakalamış ona çok teşekkür ediyorum.



    Bu güzel etkinlikte emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.Pril Ve Açelya Akkoyuna sonsuuuz teşekkürler.
    Yıllardır severek kullandığımız Prili daha bi sevdik bu etkinlikte.
    Herkese tavsiye ediyorum :)  

    Esen Kalın =)



    0 评论:

    Yorum Gönder