13 Mayıs 2014 Salı

Tagged Under:

The Balm Cindy-Lou Manizer Aydınlatıcı

By: Unknown On: 14:11
  • paylaş
  • Nihayet uzun süredir beklediğimiz The Balm markasının meşhur ikilisi Mary-Lou ve Betty-Lou'nun kardeşleri Cindy-Lou da ülkemizde satışa çıktı! Bu aydınlatıcıyı o kadar merak ediyordum ki yurtdışından bile sipariş vermeyi düşünüyordum. Aslında Mary-Lou en sevdiğim aydınlatıcılarımdan, fakat Cindy-Lou'nun şeftali rengini gördüğümden beri sürekli aklımda. 

    Rengi o kadar hoş ki hem aydınlatıcı hem allık olarak kullanmak mümkün. Hatta özellikle bahar ve yaz ayları için daha uygun bir allık düşünemiyorum. Cindy-Lou'yu aldığımdan beri başka allık kullanmıyorum diyebilirim. Yanaklara çok hafif bir şeftali rengi ve ışıltı veriyor. Bronzlaştırıcı ile birlikte kullanıldığında ise şahane oluyor.

    The Balm ürünlerini Gratis mağazalarında bulabilirsiniz. Normalde bu aydınlatıcının fiyatı 50 tl, fakat ben anneler günü indiriminden faydalanarak 25 tl'ye aldım.

    The Balm ürünlerinin ambalajlarına söyleyecek söz yok zaten, Cindy-Lou da aynı şekilde şipşirin bir ambalaja sahip. Üstelik bu aydınlatıcılar o kadar bereketli ki kullan kullan bitmiyor.










    Bundan sonra favori aydınlatıcım belli oldu! Sizin favori aydınlatıcınız hangisi?



    0 评论:

    Yorum Gönder