5 Mayıs 2014 Pazartesi

Tagged Under:

Drink Coca Cola

By: Unknown On: 16:26
  • paylaş
  • Kimimizin müdavimi olduğu, kimimizin de ara sıra olsa da içtiği Coca cola'nın logosunu şimdi tshirtlerde görmeye başladık. Ben bulmuşken üstümdeki leopar desenlisini bir de orjinal kola rengi olan kırmızılısını aldım. Siyah, bilekte biten jean pantolonumla kombinledim. Hem rahatım yerindeydi hem de günlük şıklığı yakalamamı sağladı.


    We all like coca cola right? I know it is not a very healthy drink but pufff who cares?:) And now we see coca cola logo on tshirts. I bought this leopard printed one and the original coca cola color red one. I wore it  with my black jeans. It looks comfy and chic right?


     COCA COLA Tsirt // ZARA Jeans // ZARA Bag // H&M Sunnies//




    5 评论:

    1. Tsortunuzu nerden aldinizzz bulamiyorum :( hicbiryerde.

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. özür dilerim,benim degil,bu yerden soran:)

        Sil
      2. http://followupfashion.blogspot.com/2014/05/drink-coca-cola.html

        Sil
    2. Yanıtlar
      1. Bu yazı ve tişört benim değil,siz bu kaynaktan soran:
        http://followupfashion.blogspot.com/2014/05/drink-coca-cola.html

        Sil