1 Mayıs 2014 Perşembe

Tagged Under:

Bu keki denemelisiniz - Should try this cake

By: Unknown On: 12:35
  • paylaş



  • Yaşıtlarıma göre kek pasta olayına çok çok geç girdim ben. Bir ara çoştum, önüme gelen tarifi denedim. Hemen hemen her hafta sonu, hatta hafta içi de kek yaptım durdum. Yaptıkça yapasım geldi, devamlı yemek bloglarını gezdim, özendikçe özendim. Sonra bir duruldum. Tamam dedim istesem yapabiliyormuşum, şimdi başka şeylere merak salayım…

    İşte onca tarifin içinde en çok yaptığım kek bu kek oldu. İlk denediklerimden biriydi. Tarifini birkaç yıl önce " burada " paylaşmıştım. O kadar az malzemeli, o kadar hafif bir kek ki biz bayılıyoruz… Arada içine kuru üzüm ve ceviz de ekliyorum ama koymasam da önemli değil, bu hali ile de çok lezzetli. Kimi zaman büyük kek kalıbında yapıyorum, kimi zaman böyle farklı farklı kalıplarda.


    Akşam yemekten 1 saat falan sonra kalkıyorum yapmaya, onu fırına attığımda filtre kahveyi koyuyorum, hop ikisi aynı anda oluyor, üzerlerine şekerlerini serpip ılık ılık yiyoruz…

    Sanırım bu akşam da yapacağım, hem yarın tatil, oh ne güzel…

    Tarif için ; buraya bir tık 




    According to my peers I was very late to be in the kitchen. My willingness to try new recipes is started a few years ago. The first times, I cook something continuous, I can say that, almost every week I tried a new cake recipe!!!

    And then, I've calmed down: )  I said; it is okay, if I want to bake a cake I can !!! now I should find something else for curiosity...

    Nowadays, I don't try too many new recipes, but mostly, if I want to bake a cake I prefer to bake this Doughnut Cake...

    It is so easy and you don't need too many ingredients. I had shared this recipe a few years ago in " here " and I wanted to suggest to you again...

    For recipe ; just click here 

    Bon appetite.









    0 评论:

    Yorum Gönder