12 Nisan 2014 Cumartesi

Tagged Under:

Sağlıklı Bol Yemek Tariflli Bir Yazı

By: Unknown On: 17:24
  • paylaş
  • Bu arala instagram'da baya öğün paylaşır oldum. Fikir olur diye burayada eklemek istedim.
    Önce ilk öğünümüz Kahvaltılardan başlayalım o zaman.


    İlk kare:
    1 dilim çavdar ekmeği ve kendi yaptığım lor peyniri.. 
    Yapımı burada:
    (Bu defa sadece suyunu fazla süzmedim, daha lezzetli oldu sanki)
    2. Kahvaltımız:
    Mantarlı Omlet: 3 kişilik Tarif
    Yağsız tavada 250 gr. mantarı kavurup dereotu ile çırpılmış 3 yumurtayı ekledim. Pul ve Karabiber, birazda deniz tuzu ;)
    3. Kahvaltımız: Menemen
    Biberleri yağsız tavada kavurup küp doğranmış domatesleri,sonra yumurtaları ekledim.
    Ve sonra pulbiber,karabiber ve tuz ;)
    Şimdi gelelim bir Anaöğüne. Közlenmiş patlıcanlı fırında karnıyarık.
    Tarif BURADA..
    Ara öğün: Yeşil Erik ;)
    Herkese keyifli,huzurlu ve mutlu bir haftasonu dilerim ;)

    0 评论:

    Yorum Gönder