23 Nisan 2014 Çarşamba

Tagged Under:

Rose Rose Shop Etut House Alışverişi (Minnie)

By: Unknown On: 20:27
  • paylaş

  • 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramını, ruhu çocuk kalanların bayramını kutluyorum, ee günün önem ve mahiyetine uygun bir postu paylaşmaktan da  gurur duyuyorum...

    Efenim bu alışveriş bir süre önce Roseroseshop.com dan yapıldı sanırım hala ürünler vardır ama kargo ücreti çok ucuz değil ve gümrüğe takılma riski yüksek unutmayalım...

    This is my haul from roseroseshop.com , i bought these a while ago but they can still be in stock,always remember the custom risk if you are living in Turkey.



    Gördüğünüz gibi bu bir Minnie Mouse koleksiyonu , nasıl hayır diyebilirdim ki...

    4 oje den 3ünü kaptım, içlerinde noktaların dışında minnie kafaları ve kurdelalar da var çok güzeller ama sürülmeleri çok zor, eşit olarak simleri dağıtmak imkansız...

    As you can see this is a Minnie Mouse Collection, how adorable OFC I couldnt resist...

    I got 3 of 4 nailpolishes they have minnie heads and bows in them but its extremly hard to apply them evenly...


    Bunlarda benze simlerin ojeye karıştırılmamış hali, sanırım bunları kullanmak daha kolay olacak...

    These are similar nail airt stuff hoping that they ll be more easy to use...


    Bu minik şeker şey bir far'mış meğerse ben renginden dolayı allık olarak düşünüp almış ve öyle de kullanacağım...

    And this cutie is an eyeshadow which i thought was a blush and I intend to use it that way...





    Rujlara bayıldım , sadece 2 renk mevcut ikisini de aldım, aşağıda dudaktaki hallerini de görebilirsiniz....

    I loved the lipsticks, adorable but there were just 2 colors, you can see them on my lips below...




    Son olarak aydınlatıcı ve allık;

    Allık çok açık renk bir pembe, aydınlatıcı da hafif bir inci rengi...sizin için swatchladım ama bunları sanırım kıyıp kullanamayacağım uzun bir süre koleksiyonum bir parçası olarak saklayabilirim.

    And last but not least highlighter and blush;

    Blush is very pale pinkand highlighter is soft pearl colour, I have swached them for you but i am planing not to use them  and save them as a collection piece... :)



    Umarım hoşunuza giden bir yazı olmuştur....

    Sevgiler BUKET




    http://www.birbuketkozmetik.com/2014/04/rose-rose-shop-etut-house-alsverisi.html

    0 评论:

    Yorum Gönder