16 Nisan 2014 Çarşamba

Tagged Under:

NYC Expert Last Nail Polish - Fine Red Vine

By: Unknown On: 19:02
  • paylaş
  • Gençlik yıllarımda kırmızısız asla yapamayan benim bu kırmızı aşkından nasıl ve ne zaman vazgeçtiğim tam bir muamma. Artık çiğ ve buradayım diyen kırmızılardansa bordoya çalan kırmızı renk tercihim. Daha şık ve alımlı buluyorum bu tarz renkleri.



    Bu açıdan NYC'nin Fine Red Vine rengi tam benlik bir renk.Tam da istediğim gibi kırmızıya çalan bir bordo.Tek katta yeterli kapatıcılık sağlamıyor ama ikinci katta harika bir görüntü çıkıyor ortaya.Ojenin sürümü kolay, fırça izi bırakmıyor, çabuk kuruyor.Kalıcılık açısında 10 güne kadar dayanıklı mi bilemem ama 2 gün soyulmadan kullandım.



    Oje postlarını kısıtlı bir zamanda hazırladığımdan bahsetmiştim, o yüzden bir müddet detay çalışamayacağım. Fine Red Vine rengini, Elite markasına ait bu soft mavi ile kombinledim. Elite ojeleri de oldukça başarılı buluyorum.Sürümü kolay,kapatıcılıkları iyi. Mesela burada ojeyi tek kat uyguladım, rengini de çok net bir şekilde elde etmiş oldum.Yıldız şeklindeki taşlarla maniküre biraz canlılık kattım.



    Bu iki rengin birbirine çok yakıştığını düşünüyorum Ortaya çıkan görüntü beni çok mutlu etti. Peki siz beğendiniz mi?

    Sevgiler..


    http://goncaninguncesi.blogspot.com/2014/04/nyc-expert-last-nail-polish-fine-red.html

    0 评论:

    Yorum Gönder