17 Nisan 2014 Perşembe

Tagged Under:

NOTD: Square

By: Unknown On: 12:44
  • paylaş
  • Haftanın manikürü ile herkese merhaba ^.^


    Sınavın yaklaştığı şu günlerde artan stresimi nail art işi ile bir nebze azaltmaya çalışıyorum.
    Bir çeşit meditasyon sanki, iyi geliyor ^.^
    Bu sefer hangi ojeleri kullanmışım bakalım;


    Zeminde 2 kat Rimmel Lively Lilac var. 
    Üzerine ise Sally Hansen Thinking Blue ve China Glaze Traffic Jam ile kareler çizdim. Karelerden birinin kenarını Flormar Nail Art koleksiyonunun siyahı ile belirginleştirdim.


    Herhangi bir bant filan kullanmadım. Serbest çalıştım.
    Farklı renklerin kombini ile de güzel olacağını düşünüyorum.
    Mat versiyonu için şuraya bakabilirsiniz.


    Sevgiler





    http://www.kontesce.com/2014/04/notd-square.html

    0 评论:

    Yorum Gönder