26 Nisan 2014 Cumartesi

Tagged Under:

DEĞİŞİM

By: Unknown On: 15:05
  • paylaş



  •                Merhaba beni hatırladınız mı? Ben bir zamanlar bloguna iki gün bile post yapmayınca üzüntü duyan mazideki berrilla... Müthiş bir heves ve istekle başladığım blog dünyasından bu aralar biraz soğumuş olabilirim. Nedeni aslında çok basit; hiç bir şey eskisi gibi değil, eski samimiyet ve paylaşımlar maalesef yok. Her şey reklam ve çıkar üzerine oluşmuş durumda. Kimse gerçek düşüncelerini ya da kendini olduğu gibi paylaşmadığını düşünüyorum. Kendi blogumdan uzak değilim sadece, artık hiç bir blogu okumuyorum diyebilirim. Çünkü okunacak bir şey kalmadı, sadece fotoğraf bakmaksa amac, instagram üzerinden zaten tüm sevdiğim blogları takip ediyorum. Ki hoş artık orda bile hiç bir şey samimi, olduğu gibi değil. Tabi hala ne yapmış, ne giymiş diye bloguna baktıklarım yok değil, ama işte o eski günlerdeki gibi değil hiç kimse. Ben de tabiki.

    Boş vaktim hafta içi neredeyse hiç yok. Kalan zamanda da temel ihtiyaçlarımı karşılamaya anca zamanım yetiyor, ya da yetmiyor direkt uykuya geçiyorum. Haftasonları ise tüm haftanın yorgunlugunu kendime biraz vakit ayırarak, ya da ayırmayarak, ev işleri ve yeni haftanın yemeklerini hazırlayarak geçiyor. Kısaca zaman çok değerli ve her saniyesi dolu dolu olarak akıp gidiyor.

     Neredeyse yaz geldi ve bu kışın nasıl geçtiğini hiç anlamadım. Havalar güzelleştikçe üzerimdeki kış yorgunluğunu atmanın vakti geldiğinin farkına vardım. Aslında geçirdiğim bir sağlık problemi ve kullandığım bir ilaç da beni depresif bir hale sokmuş olabilir. Yavaş yavaş bu sıkıntılardan da kurtuluyorum ve tamamen yenilenmiş bir berrilla olarak karşınıza çıkmayı planlıyorum. Umarım beni yalnız bırakmazsınız, çünkü ben sizi ve blogumu çok özledim...

    Geçen hafta anneannemin rahatsızlığı için Balıkesir'e gitmiştik ve yaz sezonunu erken açıp yazlığa, Altınoluğa gittik. Baharda oralar kesinlikle daha güzel; her yer papatya ve doğanın binbir çeşit renkleriyle doluydu.

    Topshop'tan aldığım yüksel belli kotum, Asos'tan aldığım Aldo ayakkabılarım, H&M kolyem,Bershka yeni sezon trikom, Cos kemerim ve Alexander Wang çantam ile Altınoluk'ta mükemmel bir gün geçirdim. Tekrar gitmek için sabırsızlanıyorum!



    ***




    http://www.berrilla.com/2014/04/degisim.html

    0 评论:

    Yorum Gönder