18 Nisan 2014 Cuma

Tagged Under:

Alix Avien Diamond Serisi

By: Unknown On: 19:22
  • paylaş
  • Merhaba, yepyeni bir makyaj serisi ile karşınızdayım. Alix Avien Diamond serisi, geçtiğimiz günlerde makyajseverlerin beğenisine sunuldu. Ben de bu seriyi deneme şansına sahip oldum ve deneyimlerimi paylaşmak istedim. Bu seri, 10 farklı renk seçeneğinden oluşan Diamon Ruj, 6 renkten oluşan Diamond Mat ruj ve 5 farklı renkteki Diamond Lipgloss'dan; Diamond rimel ve ojelerden oluşmakta. Şimdi gelelim detaylı ürün yorumlarına…
    Hi everyone, today I'll be sharing a new collection from a local brand, Alix Avien. This makeup collection contains lipsticks, lip glosses, mascara and nail polishes. I hope you enjoy my makeup look with this line!
     Diamond Ruj 9 numara: mor-mauve diye tabir edilen soft pembe bu ruj, dudakta çok hoş duruyor. Pigmentasyonu gayet başarılı, rujların her ikisinin de çok hafif bir kokusu var (güzel bir koku değil yanlız böyle makine yağı gibi ama çok çok hafif bir koku, alabilmek için çok kokladım:). Ruj dışardan bakıldığında böyle mat bir rujmuş gibi duruyor ama dudakta daha nemlendirici bir yapısı olduğu hissedilebiliyor. Her ne kadar kabında daha mor dursa da dudakta pembe yanı ağır basıyor. Bu ruju günlük hayatta kullandıklarımın arasına koydum bile!
    Diamond Mat Ruj 4 numara: Diamond rujun aksine bu ruja da dışarıdan bakınca sanki parlak duracakmış gibi gözüküyor. Bu iki rujda ilgimi çeken en temel özellik bu oldu, normal rujun dışı mat; mat rujun dışı parlak:) Bordo-hafif kahve tonlar içeren canlı bir ruj. Bildiğimiz mat rujlar gibi kuru ve donuk bir görüntü vermiyor aslında ama içerisinde tabiki ışıltı sim vs. yok. Dağılma ve bulaşma eğilimi yok, rengi solsa bile kalıcılığı güzel.
    Diamond rimel: Plastik fırçası çok yumuşak hafif bir baskıyla bile bükülüp eğilebiliyor. Rimel simsiyah ve kıvırma özelliği değil ama dolgunlaştırma özelliği var. Açıkçası kısa ve düz kirpiklerim olduğu için herkesin süper dediği rimeller bile bende pek işe yaramaz o nedenle çok süper/kötü yorumu yapamıyorum ama alt kirpiklerime verdiği hacmi ve simsiyah olmasını sevdim. Çıkartırken de beni zorlamadı.
    Diamond Mat ruj 4 numara
    Diamond Gloss 4 numara: İçerisinde minicik ışıltılar olan somon renli olan bu parlatıcı sünger bir aplikatöre sahip. Yapış yapış bir hissi kesinlikle yok ya da çok su gibi de değil, orta karar. Renk vermesi az ancak dudakları dolgun ve bakımlı gösteriyor ayrıca çok hafif somonluk katmasını da sevdim. Kalıcılığı ortalama bir gloss kadar, 1-2saatte tamamen kayboluyor.
    3 rengi de ayrı ayrı çok sevdim. Bence ton olarak çok başarılı tonlar ve rujların da pigmentasyonlarının çok iyi olduğu düşünülürse, değerendirilebilir!
    Diamond Oje 19 numara: Alix Avien ojeleri hep başarılı bulmuşumdur. Bu da aynı kalitede güzel bir oje. Tek katta bile istenilen kapatıcılığa ulaşıyor, tek kat yeterli olunca kuruma süresi de azalıyor. Buradaki 19 numara da çok güzel canlı soğuk alttonlu bir kırmızı! Kısacası sevdim:)

    Sonuç olarak Alix Avien Diamond serisini fiyat/performans olarak başarılı buluduğumu belirtmeliyim. Rujların kokularının daha güzel olmasını isterdim, onun dışında negatif bir özellik göremedim. Sizin Alix Avien favoriniz ne? Bu seriyi denediniz mi? Yorumlarınızı bekliyorum!
    Sevgiler,
    P.s. : www.tarzoom.net'deki fotoğrafımı beğenerek NAKED3 palet kazanmama yardım ederseniz çok mutlu olurum. Tarzoom'a facebook ya da mail yoluyla üye olabilirsiniz! 
    Glaze
    Evremedusa!




    http://styleglaze.blogspot.com/2014/04/alix-avien-diamond-serisi.html

    0 评论:

    Yorum Gönder