25 Nisan 2014 Cuma

Tagged Under:

5 SOFRA , 5 SUNUM , POST 6 :)

By: Unknown On: 18:03
  • paylaş
  • NAZAR DUASI
    بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا""
    وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُ

    Sofra fotoğrafların yine epey birikmiş.. her yeri sofra fotoğrafı basmışsa madem toplu bi sofra postu iyi gider :) 

    Yasin'le minyatür kahvaltılarımızdan biri.. 
    mutfaktaki kapalı balkon burası.. sonradan kapatılıp mutfağa dahil edilmiş.. pek de iyi edilmiş.. 

    cafe hissiyatı veriyor bize :) 

    Börek yapacağım zaman genelde 3 yufka kullanıyorum.. marketten aldığım yufkalarda 5'li oluyor.. kalan 2 'yi hep buzlukta biriktirmişim.. bir sürü yufka olmuş..
    Emin'de börek isteyince hafta sonu buzluktaki yufkalar değerlendi iyi oldu :)


    Yasin'le bir turşu hastalığı başladı bizde.. aslında bende daha çok :)
    bi de içimde bi Urfa'lı yaşıyor sanırım acı turşu hastası olup çıktım.. yana yana yiyorum :)


    Örtüm sevgili Esra'nın hediyesiydi.. http://instagram.com/catikatiilkay# ınstagram'da paylaşmıştım ilk geldiğinde.. 
    peçetem markasız.. pek seviyorum.. 


    Eskilerden bir balık sofrası..
    balık pişirmekte ne kadar maharetliyim görüyorsunuz..
    derkeeenn balıklar hazır demek istiyorum :) balıkçı pişirip satıyor.. olsun bi kaç saniyede olsa pek becerikli olduğumu düşündünüz hihih :) 


    Peçete : Papia 


    Klasik pazar kahvaltılarımızdan biri.. 

    Peçete : Santa ( Bim )
    bu fincanlarımla müthiş bir uyum içindeler.. sanki birbirinin takımı gibi.. burada bi fotoğraf eklemişimhttp://instagram.com/p/k4OMpyRlMM/ bayıldım yine bakınca :) 


    Yumurtalarım pek güzeldi aslında sarı sarı.. kapağını açmayı unutmuşum :) 
    aslında ben böyle yiyebiliyorum hehe benim için sorun olmadı yani..  hatta biraz dibi tutacak.. sulu oldu mu hiç bi şekilde yiyemiyorum..

    ve domates üzeri çörek otuna bayılıyorum.. 


    dolu halde çekmeye fırsat bulamamışım galiba bu sofrayı :)

    Peçete :  Selpak 
    Vintage Tabaklar , rahmetli annemden kalma.. benden büyük :) 


    5 sofra , 5 sunum postumuzun sunum kısmına geçiyoruz :) 

    artık nasıl gözüm döndüyse o gece , Yasin'e demiştim bonibon , çikolatalı draje ne bulursan al.. almış gelmiş o da.. tepsidekiler buzdağının görünen kısmı :)

    Kuşlu Tabaklar , Pembe Mumluk  ( bizde şekerlik :) : Euroflora 


    bu kez Yasin'in gözü döndüğü anlardan biri.. bi kutu ekler alıp gelmişti.. 
    bu ikisini ayırmıştım bardağımla güzel uyum sağlar diye :)


    ilginç bir şekilde bulduğum peçeteler diğer sofra ekipmanlarımla uyum sağlıyor.. bu Amerikan servis  ,peçete uyumuna ayrıca hasta olmuştum.. 
    bir hediye paketi üzerinden aldığım yapay gülü bardağın içine koyarak göz zevkimi tatmin edici fotoğraflar çektim önce..
    Uyum hastalığımı bilen Yasin'de pasta renklerini ona göre seçiyor bana alırken :)

    Amerikan Servis : Posteristiyorum.com 
    burada paylaşmıştım bir diğer modelini de : http://instagram.com/p/jyUJE0xlKz/


    Evet Bu servislik Rana'nın olabilir ama o büyüyüp kıymet bilene kadar benim kullanmama engel değil :) hem bende prenses sayılırım hihi..
    gece yalnız keyif anlarımdan biri.. 

    Servis : Merve Bekmezci 
    diğer modelleriyle birlikte burada paylaşmıştım.. http://instagram.com/p/gdJUxtRlHf/

    Çay Tabağı : Caglashandmade 
    Yine burada paylaşmıştım diğer cicileriyle birlikte : http://instagram.com/p/lTGGKGRlFF/


    Burada Emin uyumuş Rana bizle sabahlıyormuş :) 

    Bim'im waffle'ııııı aklıma düştü yine Yasin duy sesimi :)


    Herkese Öpücükler..

    Diğer tüm sofra postlarım için tıklayınız.. 

    Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :





    http://babyh23.blogspot.com/2014/04/5-sofra-5-sunum-post-6.html

    0 评论:

    Yorum Gönder