24 Nisan 2014 Perşembe

Tagged Under:

23 Nisan ve pembe kırlent

By: Unknown On: 20:02
  • paylaş
  •  Pembe puantiyeli kumaştan size bahsetmiştim onu kırlent yapmaya karar verdim, kenarlarda güpür kullandım düğmelerini ise  gri kumaşla kaplayıp öyle diktim , kalan  kumaştan da balkon için bir takım yapmayı düşünüyorum beyazların üzerinde pembe puantiye çok  tatlı  durur gibi geliyor ve gelelim asıl önemli konuya bugun 23 Nisan ulu önderimiz Mustafa Kemal Atatürk,ün  çocuklarımıza armağan ettiği bayram kısmetse Uğurun da bir gösterisi olacak bugün, son bir haftadır onun için koşturuyoruz daha doğrusu iki aydır hazırlanıyorlar ama bu hafta kıyafetlerdi denemelerdi derken  daha yoğun geçti umarım başarılı bir gösterileri olur, tüm çocuklarımızın bu güzel gününü kutluyorum , gösterileri olanlara da başarılar diliyorum, hepimize  çocuklar  gibi eğleneceğimiz  ve mutlu olacağımız  bir gün diliyorum neşeyle kalın.















    http://meltem1975.blogspot.com/2014/04/23-nisan-ve-pembe-krlent.html

    0 评论:

    Yorum Gönder